ادعاهای مهم زلنسکی درباره حمله حماس به اسرائیل

کدخبر: ۶۰۳۳۲۱
اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین، روسیه را به حمایت از عملیات حماس در درگیری با (رژیم) اسرائیل متهم کرد.
ادعاهای مهم زلنسکی درباره حمله حماس به اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از الجزیره، زلنسکی در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فرانس ۲ با طرح این اتهام که اطمینان دارد روسیه به نوعی از عملیات حماس حمایت می‌کند، مدعی شد: مسکو واقعاً در تلاش است تا اقدامات بی‌ثبات‌کننده را در سراسر جهان انجام دهد.

وی افزود: خشونت‌هایی که (رژیم) اسرائیل و غزه را فرا گرفته است، این تهدید را برای ما به همراه دارد که تمرکز جهانی از جنگ در اوکراین منحرف شود و این موضوع عواقبی را برای ما به همراه خواهد داشت.

زلنسکی یادآور شد: تراژدی‌هایی که بر اوکراین و (رژیم) اسرائیل تأثیر می‌گذارند اگرچه متفاوت هستند اما حجم انبوه این تراژدی‌ها نقطه مشترک کی‌یف و تل آویو است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید