ادعای جدید اسرائیل/ بازداشت 800 فلسطینی از آغاز جنگ!

کدخبر: ۶۰۵۵۸۴
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل از بازداشت ۸۰۰ فلسطینی ساکن کرانه باختری از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون خبر داد.
ادعای جدید اسرائیل/ بازداشت 800 فلسطینی از آغاز جنگ!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش اسرائیل امروز اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۸۰۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

ارتش این رژیم مدعی شد که ۵۰۰ نفر از آنها از اعضای حماس هستند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه، جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری نیز در همبستگی با آنها ده‌ها مرکز ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف را هدف قرار دادند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز پس از

شکست در عملیات مذکور نگران خارج شدن اوضاع کرانه باختری از کنترل است و به همین دلیل و به بهانه همدستی جوانان فلسطینی با جنبش حماس، اقدام به بازداشت آنها می‌کند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

در تازه ترین آمار، شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه طی ۱۷ روز گذشته، پنج هزار و ۸۷ نفر و شمار زخمی ها نیز ۱۵ هزار و ۲۷۳ نفر اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید