نگرانی مقام ارشد اسرائیلی از قدرت حماس!/نبرد زمینی در غزه ویرانگر است!

کدخبر: ۶۰۵۶۰۶
اقتصادنیوز: مشاور ارشد نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی، نبرد زمینی در نوار غزه را بسیار دشوار و قدرت حماس را ویرانگر ارزیابی کرد.
نگرانی مقام ارشد اسرائیلی از  قدرت حماس!/نبرد زمینی در غزه ویرانگر است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مارک رگو مشاور ارشد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد: ما متوجه هستیم که نبرد در غزه دشوار خواهد بود و حماس تجهیزات نظامی قدرتمندی ساخته است.

مشاور ارشد نتانیاهو در راستای کاهش نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد کابینه وی و همچنین خشم صهیونیست‌ها به دلیل شکست در نبرد طوفان الاقصی با مطرح کردن تهدیدهای توخالی مدعی شد: پایان جنگ، نابودی حماس خواهد بود.

آماده تبادل اسرا هستیم/ حمله حماس حساب شده بود

وی همچنین اعتراف کرد: واضح است که در ۷ اکتبر (آغاز عملیان طوفان الاقصی) ناکامی‌ها و شکست اطلاعاتی رقم خورد.

مشاور ارشد نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال حمله زمینی به نوار غزه و همچنین تهدیدهای حزب الله لبنان در این باره نیز با ابراز نگرانی گفت: اگر مجبور به انجام این کار شویم، باید آماده جنگ در دو جبهه باشیم.

حمله حماس به اسرائیل زنگ خطر را در ناتو به صدا درآورد

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید