آمریکا و اسرائیل به دنبال چرایی غیبت رسانه‌ای حسن نصرالله

کدخبر: ۶۰۵۶۰۹
اقتصادنیوز: اسرائیل و آمریکا در تلاش هستند تا پاسخی برای چرایی عدم سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان از آغاز نبرد طوفان الاقصی بیابند.
آمریکا و اسرائیل به دنبال چرایی غیبت رسانه‌ای حسن نصرالله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که دشمن صهیونیستی به دنبال یافتن پاسخی برای دلایل عدم سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» است، یونی بن مناخیم، نویسنده و پژوهشگر سیاسی متخصص در امور عربی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت: از ابتدای جنگ در جنوب، (سید) حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله سکوت کرده و جنگ فرسایشی علیه «اسرائیل» در مرز‌های شمالی را مدیریت می‌کند.

سید حسن نصرالله کجاست؟/ آخرین خبر از مدیریت نبرد اسرائیل با حزب الله

به گزارش العهد، یونی بن مناخیم اضافه کرد: رمزگشایی از اهداف نصرالله برای اسرائیل و آمریکا دشوار است. اسرائیل باید برای بدترین سناریویی که در آن مجبور به جنگ در دو جبهه موازی است، آماده شود.

پیش از این، حسن فضل الله، یکی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه دبیرکل حزب الله مستقیماً درگیری‌های میدانی را مدیریت می‌کند، تاکید کرده بود که عدم حضور سید حسن نصرالله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت نبرد است و زمانی که وی صلاح بداند که مدیریت نبرد مستلزم حضور اوست، او این کار را خواهد کرد.

فضل الله همچنین با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله لحظه به لحظه تحولات رویارویی جنوب و غزه را دنبال و در کنار فرماندهان میدانی بر مدیریت نبرد نظارت می‌کند، گفت: به خانواده شهدا ابلاغ کردم که سید نصرالله گفته است که همه شهدا فرزندان او هستند.

وی افزود: رزمندگان مقاومت در مرز با جنوب لبنان با ارتش دشمن مقابله می‌کنند و باعث تلفات زیاد در بین آن می‌شوند. مقاومت ما راهی را که برای دفاع از کشور انتخاب کرده می‌داند و در جنوب بهترین نیرو‌ها را برای مقابله با دشمن آموزش داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید