افشای فایل صوتی برای نتانیاهو دردسر شد/ من تقصیری ندارم

کدخبر: ۶۰۶۶۳۵
اقتصاد نیوز :در پی انتشار یک فایل صوتی طی چند روز اخیر از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که در آن با اطمینان می گوید که خطری از جانب حماس در غزه این رژیم را تهدید نمی کند، نتانیاهو در جدیدترین سخنانش تلاش کرد که مسئولیت شکست از مقاومت فلسطین و غافلگیر شدن را به گردن دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم بیاندازد و خود را بی تقصیر جلوه دهد.
افشای فایل صوتی برای نتانیاهو دردسر شد/ من تقصیری ندارم

به گزارش  اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات گذشته خود مبنی بر امن بودن مرزهای غزه گفت: در هیچ مورد و در هیچ مرحله ای هشداری درباره نیت حماس برای جنگ (از سوی دستگاه های امنیتی) دریافت نکردم.

وی افزود: ارزیابی همه فرماندهان دستگاه های امنیتی از جمله رئیس واحد اطلاعات نظامی ارتش (امان) و رئیس سازمان امنیت داخلی(شین بت) این بود که بازدارندگی در سطح خوبی قرار دارد و حماس دنبال حل و فصل مسائل است.

نتانیاهو که دنبال فرافکنی و فرار از مسئولیت خود در قبال شکست از مقاومت فلسطین است، امن بودن مرزهای غزه برای رژیم صهیونیستی را مورد تاکید تمامی گزارش های دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم عنوان کرد.

به تازگی، یک فایل صوتی کوتاه از سخنان نتانیاهو در فضای مجازی منتشر شده که وی در آن، وضعیت مرزهای رژیم صهیونیستی با نوار غزه را امن اعلام می کند.

مقاومت فلسطین در روز هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیاتی موسوم به عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد تا زمینه آزادسازی کامل سرزمین فلسطین، بازگشت آوارگان فلسطینی و گسترش صلح در منطقه با انحلال رژیم فراهم شود.

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید