در برزیل؛

۲ فرد به ظن اقدام تروریستی بازداشت شدند

کدخبر: ۶۰۸۸۷۳
اقتصادنیوز: پلیس برزیل از بازداشت ۲ فرد به ظن مشارکت در طراحی «حملات تروریستی» در این کشور خبر داد.
۲ فرد به ظن اقدام تروریستی بازداشت شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پلیس برزیل چهارشنبه شب اعلام کرد که ۲ فرد را به ظن مشارکت در طراحی «حملات تروریستی» در این کشور بازداشت کرده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، پلیس فدرال برزیل گفت که این مظنونان در سائوپائولو و در جریان عملیاتی به منظور «اختلال در آمادگی برای انجام حملات تروریستی و یافتن شواهد در مورد جذب نیروی برزیلی به منظور اجرای اقدامات افراطی در کشور» بازداشت شدند.

سفر رئیس سیا به قطر برای مذاکره درباره اسرا در غزه

پلیس فدرال در بیانیه‌ای گفت که در این عملیات یازده مورد یورش در شهرهای سائوپائولو، برازیلیا و ایالت میناس گرایس انجام داد.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، مقام‌های برزیلی به نام و تابعیت این افراد اشاره‌ای نکردند.

این در حالی است که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» مدعی شد که در این پرونده با نهادهای امنیتی برزیل و آژانس‌های بین‌المللی «برای خنثی کردن یک حمله تروریستی در برزیل» همکاری داشته است.

این سازمان جاسوسی صهیونیستی بدون ارائه هیچ مدرکی و با تکرار اتهامات بی‌اساس مدعی شد که این حمله توسط حزب‌الله لبنان «برنامه‌ریزی شده» شده بود.

موساد با فضاسازی و دروغ‌پراکنی در ادعای بی‌پایه دیگری گفت که هدف از طرح حمله به «اهداف اسرائیلی و یهودی در برزیل» بود و «بخشی از یک شبکه گسترده‌ای بود که در کشورهای دیگری نیز فعالیت می‌کرد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید