ابراز نگرانی قطر نسبت به وخامت اوضاع انسانی در غزه

کدخبر: ۶۰۹۳۱۵
اقتصاد نیوز : نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر امروز (شنبه) ضمن ابراز نگرانی دوحه از وخامت اوضاع انسانی در غزه، افزایش تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس در این منطقه را خواستار شد.
 ابراز نگرانی قطر نسبت به وخامت اوضاع انسانی در غزه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر امروز اظهار کرد: نگرانی عمیق قطر از وخامت فاجعه‌بار شرایط انسانی در غزه را اعلام می‌کنیم.

 

اسرائیل باید متوقف شود/ خواهان آتش بس در غزه هستیم

این سیاستمدار ارشد قطری در ادامه بر لزوم افزایش تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای بازگشایی گذرگاه رفح، انتقال کمک‌ها و نیز آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد.

نخست‌وزیر قطر گفت: ما قاطعانه جنایات رژیم اشغالگر علیه زیرساخت‌های غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها و مدارس و نیز جنایات آن در حق ساکنان غزه را رد می‌کنیم و آن را تنشی خطرناک می‌دانیم.

او افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در حق ساکنان غزه تنش خطرناکی است که پیامدهای شدیدی برای منطقه دارد.

امروز (شنبه)‌ در سی و ششمین روز از جنگ نوار غزه، در حالی که اشغالگران به حملات توپخانه‌ای و هوایی خود علیه منازل مسکونی و غیرنظامیان ادامه می‌دهند، به‌رغم هشدارها بمباران بیمارستان‌های غزه نیز ادامه دارد. نیروهای اشغالگر از طریق زمینی در تلاش برای کنترل بر غزه هستند، اما ضربات سختی از مقاومت فلسطین دریافت می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید