هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین به جامعه جهانی

کدخبر: ۶۱۱۱۴۹
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین مجدداً خواسته خود را برای توقف تجاوزات و کشتارهای جمعی و نسل کشی که توسط ارتش اسرادیل علیه مردم غزه صورت می‌گیرد، مطرح کرد.
هشدار تشکیلات خودگردان فلسطین به جامعه جهانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در آغاز جلسه دولت در شهر رام‌الله گفت: نیروهای اشغالگر با هدف کشتار و با روحیه انتقام جویی و با انگیزه کوچاندن، دست به کشتار مردم فلسطین می‌زنند، اما مردم ما با وجود درد، رنج و خون‌های ریخته شده در غزه در مقابل این کوچ اجباری مقاومت می‌کنند.

ضربه کاری اسرائیل به معیشت مردم غزه/ آسیاب غلات اصلی تخریب شد

وی افزود: با وجود هولناک بودن آنچه در غزه رخ می‌دهد، اما برخی کشورها همچنان با آتش‌بس مخالفت می‌کنند که این امر اسرائیل را به کشتار بیشتر تشویق می‌کند و نشان از فقدان قوانین بین‌المللی بشردوستانه و بی‌اعتنایی به همه معاهدات بین‌المللی دارد.

آوارگی میلیون ها نفر در غزه/ 5 هزار کودک در نوار غزه کشته شدند

نخست وزیر به همه صداهایی که در همه پایتخت‌ها و شهرها و مناطق جهان فریاد «نه به جنگ» و «بله به توقف کشتار و تجاوز به مردم فلسطین» سر دادند، درود فرستاد.

اشتیه از سازمان ملل متحد و صلیب سرخ خواست تا مسؤولیت خود را بر عهده گرفته و صدای خود را در برابر اقدامات سرکوبگرانه و تلافی جویانه علیه زندانیان بلند کرده و برای توقف این مجازات و شکنجه تلاش کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید