هشدار جدی آمریکا به اسرائیل!

کدخبر: ۶۱۱۳۶۰
اقتصادنیوز :سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به توافق آزادی اسرا گفت، مذاکرات همچنان با شرکای قطری ادامه دارد و در صورت حمله اسرائیل به جنوب نوار غزه، این رژیم باید مسائلی را در نظر بگیرد.
هشدار جدی آمریکا به اسرائیل!

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست توجیهی بدون ارائه جزئیاتی عنوان کرد: درست نیست که اکنون وارد جزئیات شوم اما گفت‌وگوهای عمیقی با طرف‌های دیگر مذاکرات در جریان است. همچنین در رسیدن به توافقی برای آزادی زندانیان پیشرفت‌هایی حاصل شده و البته بدیهی است که آزادی آمریکایی‌ها از غزه اولویتی برای دولت ایالات متحده محسوب می‌شود.

قطر می تواند بمباران غره را متوقف کند؟ رقص اسرائیل و آمریکا با ساز دوحه!

وی در ادامه افزود: ما به ادامه مذاکرات با اسرائیل درباره موضوعات گسترده‌ای از مسائل بشردوستانه ادامه می‌دهیم. همانگونه که رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه گفتند، ما باید شاهد توقف‌های طولانی‌تر باشیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اظهارات اخیر «جان فاینر» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید مبنی بر اینکه آمریکا به رژیم صهیونیستی فشار می‌آورد تا حملات به جنوب غزه را به تعویق بیندازد، گفت: اگر اسرائیل قصد حمله به جنوب غزه را دارد، قبل از آنکه نیاز شود باید به مسائل بشردوستانه رسیدگی کند و به این سوالات پاسخ دهد که غیرنظامیان در کجای جنوب غزه می‌توانند امن بمانند؛ به خصوص غیرنظامیانی که از شمال به جنوب غزه کوچ کرده‌اند.

نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا از ترامپ و بایدن سبقت گرفت

متیو میلر در پایان در پیرو یادداشت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای روزنامه واشنگتن‌پست درخصوص آنکه ایالات متحده آماده است تا شهرک‌نشینان افراطی کرانه باختری که فلسطینیان این منطقه را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، در فهرست محدودیت‌های ویزای آمریکا قرار دهد، تاکید کرد: محدودیت‌های ویزا روی میز است. ما بارها صراحتا گفته‌ایم که خشونت شهرک‌نشینان افراطی علیه مظلومان فلسطینی در کرانه باختری غیرقابل قبول است. عاملان این خشونت باید پاسخگو شوند. اگر آن‌ها قوانین را نقض کنند، باید مجازات شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید