در راستای گره گشایی از مشکلات زندگی مردم؛

درخواست امام جمعه قم از مسوولان کشور

کدخبر: ۶۱۳۲۳۶
اقتصادنیوز: امام جمعه قم گفت: از مسوولان کشور انتظار می رود در راستای گره گشایی از مشکلات زندگی مردم و در عرصه موضوعات بنیادین اقتصادی توجه لازم را داشته باشند.دنیوز:
درخواست امام جمعه قم از مسوولان کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «علیرضا اعرافی» امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به در پیش بودن برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی، اسلامی و انقلابی بسیار مهم است که این امر نشان دهنده توجه ما نسبت به شرایط آینده کشور است.

آیت الله اعرافی بیان داشت: از مسوولان کشور انتظار می رود در راستای گره گشایی از مشکلات زندگی مردم و در عرصه موضوعات بنیادین اقتصادی توجه لازم را داشته باشند.

پیام مهم دستغیب درباره صدور مجوزهای خلاف روال / پیشگیری مهم است نه مچگیری /

امام جمعه قم گفت: در توجه به موضوعات اقتصادی نباید افراط تفریط از این جنبه داشت که برخی می گویند فقط باید به مسائل بنیادین توجه شود و یا برخی می گویند فقط مشکلات امروز باید رفع شود، بلکه باید هر دو جهت مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث غزه بیان داشت: متاسفانه هجوم بی امانی به مردم غزه صورت گرفته است و پذیرش آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی نیز به دلیل آن بود که نمی توانند این شرایط را ادامه دهند.

وی با اشاره به موضع جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نسبت به مسئله فلسطین گفت: ایران می‌گوید باید برگزاری انتخابات تکلیف فلسطین مشخص شود و گفتمان ما زورگویانه نیست.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال گذشته از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و آن زمان که اسلام در داستان فلسطین پیروز شود با عدل با آنها برخورد خواهد شد.

آیت الله اعرافی گفت: فجایعی که در غزه صورت گرفته در تاریخ بشریت کم سابقه بوده است و این ماجرا یک آزمون بزرگ برای ملل اسلام و مجامع جهانی است.

خطیب جمعه قم گفت: محور مقاومت در این سالها پرونده طرح هایی همانند دهکده حهانی، عالم یک قطبی و خاورمیانه جدید را بست و امروز نه تنها ملت ایران بلکه امت اسلام و آزادی خواهان جهان در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند و فرماید مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر می دهند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو گفت: این روز یادآور عظمت کار دانشجویان در مبارزه با قدرت های استکباری است و این روز باید به دانشجویان ما نشاط مبارزه و مجاهدت در راه خداوند و خدمت به جامعه را بدهد و ضرورت دارد که دانشگاهیان با الهام گیری از این روز، در مسیر پیشرفت های علمی و اهداف نظام اسلامی گام های بلندی بردارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید