هراس آمریکا از شکست حمله اسرائیل به جنوب غزه

کدخبر: ۶۱۴۲۱۳
اقتصاد نیوز : در پی تشدید حملات اسرائیل به غزه و کشیده شدن دامنه این حملات از شمال به جنوب و بالا رفتن تعداد شهدای غیرنظامی فلسطینی به نظر می‌رسد دولت بایدن در تلاش برای دور نگه داشتن خود از تبعات این جنایت‌ها برآمده و در منابع رسانه‌ای خود از هشدارهایش به تل‌آویو در مورد این حملات می‌گوید.
هراس آمریکا از شکست حمله اسرائیل به جنوب غزه

  به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بر این اساس شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از برخی منابع گزارش داد که ارزیابی‌های اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهند که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند برای یک دوره زمانی نامحدود سطح عملیات‌های خود در غزه را در این حد نگه دارد.

 

این شبکه خبری بر اساس اظهارات برخی مقامات آمریکایی گفته است براساس ارزیابی‌ها حمله زمینی رژیم صهیونیستی ممکن است تا ژانویه طول بکشد.

حمله موشکی به مقر نظامیان آمریکا در عین الاسد+اطلاعات تکمیلی

این مقام‌ها مدعی شده‌اند که اگر هشدارهای آمریکا نبود، ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشت تمام نوار غزه را با خاک یکسان کند.

اواخر ماه گذشته، پایگاه خبری هیل اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به تل‌آویو گفته است که حملات در جنوب نوار غزه نباید در همان سطح تخریب و ویرانی که در مناطق شمالی رقم خورد، باشد. یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا هم گفت واشنگتن به تل‌آویو پیشنهاد داده تاسیسات و پناهگاه‌های سازمان ملل را از تیررس حملاتش مستثنی کند.

این در حالی است که موج دوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه با چراغ سبز آمریکا و بلافاصله بعد از خروج آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی آغاز شد که نشان از موافقت صریح دولت واشنگتن با اقدامات رژیم صهیونیستی دارد.

  پس از حملات رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، بیشتر ساکنان این منطقه که تعدادشان بالای دو میلیون نفر است، در مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه مستقر شدند.

بمباران عامدانه خانه‌ها، محله‌های مسکونی و بیمارستان‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون موجب آوارگی بیش از ۱.۷ میلیون فلسطینی در داخل نوار غزه شده‌است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید