پیام کرملین به کاخ سفید در آستانه مذاکرات بایدن و زلنسکی

کدخبر: ۶۱۵۵۰۷
اقتصادنیوز:سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه کرملین در سخنانی در آستانه مذاکرات روسای جمهوری آمریکا و اوکراین گفت که ایالات متحده نمی‌تواند با تزریق ده‌ها میلیارد دلار دیگر به این کشور، جریان جنگ در اوکراین را تغییر دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، این سخنان دیمیتری پسکوف روز سه شنبه پس از آن مطرح شد که منابع خبری گزارش دادند ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین در جریان گفت‌وگوها با جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا و رهبران کنگره در واشنگتن، در زمانی که تردیدها در میان بسیاری از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در حال افزایش است، ادعای خود را برای کمک‌های بیشتر آمریکا برای جنگ اوکراین علیه روسیه مطرح خواهد کرد.

خبر مرتبط
آخرین اخبار از وضعیت ناوالنی/محل نگهداری این منتقد سیاسی دولت روسیه مشخص نیست!

اقتصادنیوز: متحدان یک منتقد سیاسی دولت روسیه گفتند قرار است به جای جدیدی منتقل کنند و محل نگهداری او در حال حاضر مشخص نیست.

سخنگوی کرملین در این باره افزود: روسیه از نزدیک دیدارهای زلنسکی در واشنگتن را دنبال خواهد کرد.
پسکوف خاطرنشان کرد: درک این نکته برای همه مهم است که اعطای ده ها میلیارد دلار به اوکراین، به موفقیت کی‌یف در میدان نبرد کمک نکرد.
وی ادامه داد: کمک درخواستی ده‌ها میلیارد دلاری اوکراین برای تزریق به اقتصاد این کشور نیز محکوم به شکست خواهد بود و نمی‌تواند وضعیت را در میدان جنگ تغییر دهد.
سخنگوی کرملین همچنین خاطرنشان کرد: ناکامی های اوکراین در میدان نبرد موقعیت زلنسکی را تضعیف می کند.​

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید