تلاش بورل برای متقاعدسازی غرب برای کمک به اوکراین/ حمایت از کی‌یف برای امنیت خود ماست!

کدخبر: ۶۱۵۸۹۹
اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سایه زمزمه‌ها درمورد کاهش چشمگیر کمک‌های نظامی به اوکراین گفت: حمایت از کی‌یف نه تنها برای جنگ با روسیه بلکه برای امنیت ما است.
 تلاش بورل برای متقاعدسازی غرب برای کمک به اوکراین/ حمایت از کی‌یف برای امنیت خود ماست!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بورل امروز پنجشنبه پیش از برگزاری نشست سران اتحادیه اروپا افزود که این بلوک باید به حمایت از اوکراین تا زمانیکه می‌تواند ادامه دهد.

خبر مرتبط
آمریکا زلنسکی را دست خالی بازگرداند/ کمک‌های غرب به اوکراین قطع می‌شود؟

اقتصادنیوز: یکی از سیاستمداران فرانسوی با اشاره به دست خالی بازگشتن زلنسکی از آمریکا خواستار قطع کمک‌های فرانسه به اوکراین شد.

او همچنین اشاره کرد که در مورد تحولات در خاورمیانه و غزه در نشست سران اتحادیه اروپا صحبت خواهد شد. بورل در خصوص افزایش آرای کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل برای آتش بس در غزه گفت: ما باید رای مجمع عمومی سازمان ملل را در نظر بگیریم.

خبر مرتبط
ناامیدی زلنسکی از آمریکا/ واشنگتن برای اوکراین شرط گذاشت!

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: تا زمان برآورده‌شدن شروط آمریکا، اوکراین کمکی دریافت نخواهد کرد.

بورل در مورد وضعیت فاجعه‌بار بشر دوستانه در غزه، بیان کرد: این وضعیت قطعاً مستلزم توقف بشردوستانه در جنگ برای آزادی اسرا و جلوگیری از یک فاجعه انسانی است و باید به این فکر کنیم که چگونه در رویکرد سیاسی با مشکل برخورد کنیم.

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی همچنین درباره مسئله فلسطین گفت: ما باید یک بار برای همیشه بر یک راه حل سیاسی برای این مشکل تمرکز کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید