انتقام سنگین القسام از سربازان اسرائیلی

کدخبر: ۶۱۷۱۵۴
اقتصادنیوز : ارتش اسرائیل با انتشار آماری رسمی اذعان کرد که ۴۰ نظامی این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه زخمی شده‌اند.
انتقام سنگین القسام از سربازان اسرائیلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار آماری رسمی اعلام کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه بالغ بر ۴۰ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

خبر مرتبط
فاجعه اقتصادی برای اسرائیل در راه است

اقتصادنیوز: یکی از اعضای پارلمان اسرائیل نتانیاهو را برای این رژیم خطرناک خواند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته از سانسور گسترده اخبار و اطلاعات مربوط به عملیات زمینی ارتش این رژیم در نوار غزه انتقاد کرده و آمار واقعی تعداد تلفات و جراحت‌های نظامیان را بسیار بیشتر از آمارهای اعلامی و رسمی مقام‌های ارتش می‌دانند.

این خبر در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین تل‌آویو و مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات بی‌سابقه موشکی قرار دادند و رسانه‌های صهیونیستی تصاویر این حملات را به صورت مستقیم پخش کردند.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که شهر اشغالی تل‌آویو را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه هدف حملات گسترده موشکی قرار داده است.

الیاس کرام خبرنگار الجزیره اعلام کرد که حمله موشکی اخیر به تل آویو مناطق دورتر از تل آویو را هم هدف قرار داده و چنین حمله‌ای از آغاز جنگ در غزه تاکنون سابقه نداشته است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آغاز جنگ تاکنون چنین حمله گسترده‌ای را شاهد نبودیم و موشک‌ها به اسدود، عسقلان و مرکز فلسطین اشغالی رسیده است.

برخی منابع گفته‌اند که این حمله از میان آوار و در بحبوحه نبردهای شدید مقاومت با اشغالگران اسرائیلی انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید