اسرائیل جنوب لبنان را توپ باران کرد

کدخبر: ۶۱۷۴۶۲
اقتصادنیوز : منابع خبری از حملات دوباره هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان خبر دادند.
اسرائیل جنوب لبنان را توپ باران کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، رژیم صهیونیستی در اقدامی تجاوزکارانه منطقه کفرکلا واقع در بخش جنوب شرق لبنان انجام داد.

شبکه ۱۳رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ارتش این رژیم تعدادی از پایگاه‌های حزب‌الله در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داده و این در حالی است که هیچیک از پایگاههای حزب الله علنی نمی باشد و همگی مخفی هستند.

خبر مرتبط
ادعای عجیب یک مقام سابق اسرائیل درباره جنگ غزه / تل‌آویو شکست می‌خورد

اقتصادنیوز : وزیر پیشین امنیت داخلی اسرائیل گفت که اسرائیل نمی تواند در جنگ حماس به پیروزی دست یابد و آن را شکست دهد.

از سوی دیگر، خبرگزاری لبنان هم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی حملات توپخانه‌ای علیه مناطق «عیتاالشعب» و «رامیه» واقع در جنوب لبنان انجام داده است.

رسانه‌های لبنانی نیز بامداد امروز (شنبه) گزارش دادند که حزب الله ۲ پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

دو پایگاه رژیم صهیونیستی شومرا و العباد در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله حزب الله قرار گرفته است.

حزب الله لبنان تصاویری از حمله به دو پایگاه مذکور را منتشر کرد.

مقاومت اسلامی لبنان عصر جمعه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها، مبارزان مقاومت اسلامی، در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر جمعه، نیروها و تجهیزات دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه «المناره» با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه عصر جمعه، نیروهای مقاومت اسلامی، مرکز کنترل و نظارت رژیم صهیونیستی در نقطه ۴۳۰ روبروی شهرک «کفرکلا» را با اسلحه مناسب هدف قرار دادند و شماری از نیروهای دشمن صهیونیستی به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

مقاومت اسلامی لبنان صبح جمعه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها، مبارزان مقاومت اسلامی، محل تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی را در خارج از پادگان «شومیرا» (روستای اشغالی طربیخا لبنان) با موشک و توپخانه هدف قرار داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، مبارزان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب به نقل از فرمانده یگان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی گزارش دادند، حزب‌الله لبنان از هفتم اکتبر تاکنون بیش از یک هزار حمله علیه این رژیم انجام داده است.

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید