137 غیر نظامی در شمال غزه تیر باران شدند/پرده برداری از جنایت فجیع اسرائیل در صحرا

کدخبر: ۶۱۷۶۱۱
اقتصادنیوز :منابع بیمارستانی در غزه از جنایت فجیع اسرائیل در این منطقه و اعدام ۱۳۷ غیرنظامی خبر دادند.
 137 غیر نظامی در شمال غزه تیر باران شدند/پرده برداری از جنایت فجیع اسرائیل در صحرا

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در غزه پرده برداشت.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: ارتش اشغالگر مرتکب جنایت اعدام صحرایی بیش از ۱۳۷ غیرنظامی فلسطینی در شهر غزه و شمال آن شده است.

خبر مرتبط
حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری

منابع خبری از یورش گسترده نظامیان اسرائیلی به اردوگاهی در شمال کرانه باختری خبر دادند.

این دفتر گزارش داد: نظامیان اشغالگر اردوگاه‌های کار اجباری و در آن گودال بزرگی ایجاد کرده و دهها شهروند فلسطینی را زنده در داخل آن قرار داده و آنها را تیرباران کردند، صهیونیستها سپس با بولدوزر بر روی آنها خاک ریخته و دفنشان کردند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه تاکید کرد: این جنایات در غزه و شمال آن از طریق اعدام دهها غیرنظامی دربرابر خویشاوندانشان تکرار شده است.

این دفتر همچنین از اعدام زنان باردار در مسیر حرکت به سمت بیمارستان العوده در شمال غزه پرده برداشت؛ آنهم در حالی که این زنان پرچم سفید در دست داشتند، اما اشغالگران به سمت آنها از فاصله نزدیک آتش گشودند، آنها را به شهادت رسانده و سپس در همان محل خاک بر روی آنها ریختند.

روز گذشته نیز «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: اشغالگران هنوز از کمک‌های پزشکی به عنوان سلاحی برای گرفتن جان‌های بیشتری در نوار غزه استفاده می‌کنند و باید قبل از اینکه وارد یک فاجعه فراتر از انتظارها بشویم، دشمن را وادار به وارد کردن کمک‌ها به غزه کرد.

وی اعلام کرد: آنچه وارد غزه می شود از ۷۰ کامیون در روز فراتر نمی‌رود و این در حالی است که نیازهای مردم مستلزم ورود هزار کامیون کمک است. از هفتم اکتبر تاکنون ۵۳ هزار مجروح در نوار غزه ثبت شده که از این تعداد تنها ۴۱۱ نفر برای مداوا از غزه خارج شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه تاکید کرد: بیمارستان‌های رفح کوچک هستند و تیم‌های پزشکی قادر به ارائه خدمات نجات به مجروحان نیستند.

وی افزود: شهر رفح به یک منطقه فاجعه بهداشتی تبدیل شده و بیمارستان ابویوسف النجار به دلیل کشتارهای اشغالگران توان خود برای ارائه خدمات درمانی به صدها مجروح را از دست داده است.

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید