شرط گانتس برای ترک کابینه جنگ نتانیاهو!

کدخبر: ۶۲۱۳۶۷
اقتصادنیوز: بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما به فعالیت در دولت تا زمانی که نیازی به ما وجود داشته باشد، ادامه می‌دهیم اما اگر شهروندان بخواهند این کابینه را ترک خواهم کرد.
شرط گانتس برای ترک کابینه جنگ نتانیاهو!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنی گانتس بر ادامه حضور خود در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

 بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما به فعالیت در دولت تا زمانی که نیازی به ما وجود داشته باشد، ادامه می‌دهیم. من در کابینه جنگ اسرائیل باقی خواهم ماند و تا زمانی که شهروندان این را از من بخواهند، این کابینه را ترک خواهم کرد.

وی افزود: همه ما تمام توان خود را برای بازگرداندن اسیران از نوار غزه به کار می‌گیریم. مسئله فوری در حال حاضر بازگرداندن اسیران است و این اولویتی قبل از تمامی عملیات‌های جنگی است.

بنی گانتس گفت: متهم کردن اسرائیل به ارتکاب کشتار دسته جمعی مسئله‌ای خطرناک و یک خط قرمز است.

وی ادعا کرد: اگر لبنان بخواهد شهروندانش سپرهای انسانی حزب الله و ایران باشند ما در جنوب لبنان دست به تحرک خواهیم زد؛ همانند کاری که در حال حاضر در غزه می‌کنیم.

این مقام رژیم صهیونیستی اظهار کرد: هیچ چیز ما را قدرت نظامی در جبهه شمالی منع نخواهد کرد و ما آماده انجام هر اقدام لازمی هستیم. دولت لبنان باید تصمیم بگیرد که چگونه می‌خواهد ساکنانش در جنوب «در صلح یا جنگ» زندگی کنند.

گانس تصریح کرد: دستاوردهای ارتش رو به افزایش است و در بخش زیادی از نوار غزه، حماس دیگر قدرت ندارد.

وی افزود: عملیات برای مدت طولانی در نوار غزه ادامه خواهد یافت و ما امنیتمان را حفظ خواهیم کرد. ما به اهدافی که تعیین کرده بودیم پایبند هستیم و این اهداف نابودی حماس و استرداد اسیران هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید