دوئل مقاومت و اسرائیل در کرانه باختری/ بمب‌های قدرتمند روی سر نظامیان تل‌آویو

کدخبر: ۶۲۶۴۴۵
اقتصادنیوز: الجزیره گزارش داد: نیروهای اشغالگر صهیونیستی به شهر عرابه در جنوب غربی جنین و شهر بیتونیا در غرب رام الله در کرانه باختری یورش بردند.
دوئل مقاومت و اسرائیل در کرانه باختری/ بمب‌های قدرتمند روی سر نظامیان تل‌آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه الجزیره از یورش نظامیان صهیونیست به شهر حلحول واقع در الخلیل در کرانه باختری خبر داد.

همچنین نیروهای اشغالگر صهیونیستی به شهر عرابه در جنوب غربی جنین و شهر بیتونیا در غرب رام الله در کرانه باختری یورش بردند. این حمله‌های نظامیان صهیونیست شهرهای طوباس، قلقیلیه و طولکرم در شمال کرانه باختری را نیز دربرگرفته است.

منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل نیز شاهد یورش عناصر اشغالگر و تفتیش منازل شهروندان فلسطینی طی بامداد امروز بوده است. این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند با بمب‌های قدرتمند عناصر صهیونیست را در داخل منطقه یعبد واقع در جنوب جنین هدف قرار دهند.

همچنین یکی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری از سوی نیروهای اشغالگر صهیونیستی بازداشت شد.

خبر مرتبط
هزاران فلسطینی به بند کشیده شدند/ آمار بازداشت‌شدگان در کرانه باختری توسط اسرائیل

اقتصادنیوز: نهادهای فلسطینی می‌گویند که نظامیان اسرائیلی از ابتدای جنگ غزه تا امروز 6420 نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

در همین ارتباط گفته شده است که نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز دوشنبه پس از یورش به شهرک عرابه در جنوب غرب جنین در کرانه باختری طارق قعدان آزاده فلسطینی و از رهبران جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.

خبر مرتبط
اسرائیل به کرانه باختری یورش برد

اقتصادنیوز : نظامیان اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی حمله ور شدند که مبارزان فلسطینی در شهر طوباس به مقابله با نظامیان اسرائیل پرداختند.

همچنین گزارش‌هایی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرهای طوباس و طولکرم در کرانه باختری منتشر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی