اولین واکنش محمود عباس به گستاخی نتانیاهو/ درخواست مهم تشکیلات خودگردان از دنیا

کدخبر: ۶۲۷۴۲۳
اقتصادنیوز:محمود عباس اظهارات نتانیاهو درباره طرح حمله به شهر رفح را یک تهدید واقعی دانست و گفت این بخشی از برنامه این رژیم برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از سرزمینشان است.
اولین واکنش محمود عباس به گستاخی نتانیاهو/ درخواست مهم تشکیلات خودگردان از دنیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت برنامه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به شهر رفح در واقع تلاش این رژیم برای بیرون‌راندن فلسطینیان از سرزمین خودشان است.

به گزارش الجزیره، در بیانیه محمود عباس آمده است که مسئولیت چنین اقدامی تماماً به گردن رژیم صهیونیستی و دولت آمریکاست و شورای امنیت سازمان ملل باید مداخله کند.

در این بیانیه آمده است: اکنون وقت آن است که همه مسئولانه رفتار کرده و با خلق یک نکبت جدید مقابله کنند؛ امری که تمامی منطقه را درگیر جنگ‌های بی‌پایان خواهد کرد.

نتانیاهو به ارتش خود دستور داده یک طرح دوگانه طراحی کنند که به کمک آن هم غیرنظامیان ساکن در رفح تخلیه شوند و هم سربازان باقی‌مانده حماس شکست بخورند.

این در حالی است که گروه‌های حقوق بشری و حتی ایالات متحده به عنوان حامی تسلیحاتی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که حمله به این شهر پرجمعیت، یک فاجعه به بار می‌آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید