حمله مرگبار اوکراین به خاک روسیه + چند نفر کشته شدند؟

کدخبر: ۶۳۰۹۴۱
اقتصادنیوز: در حمله پهپادی اوکراین به خاک کشور روسیه سه نفر کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
 حمله مرگبار اوکراین به خاک روسیه + چند نفر کشته شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ویاچسلاو گلادکوف در کانال تلگرامی خود نوشت که در این حمله یک خودروی حامل کارگران ساختمانی هدف پهپاد کامیکازه اوکراین قرار گرفت.

به گفته وی ، این حمله در حومه روستای پوچائوو در منطقه گرایفورون رخ داد. این روستا در حدود پنج کیلومتری مرز روسیه با اوکراین قرار دارد.

خبر مرتبط
افشاگری یک رسانه آمریکایی درباره «سیا» / سازماندهی یک «ائتلاف مخفی» علیه مسکو!

اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی فاش کرد این کشور از اوکراین برای جاسوسی گسترده علیه روسیه بهره می‌گیرد.

بلگورود و سایر مناطق مرزی روسیه هدف حملات پی در پی پهپادهای و خمپاره‌ای اوکراین قرار گرفته‌اند. حمله اوکراین به بلگورود در اواخر ماه دسامبر ۲۵ کشته بر جای گذاشت که در پی آن صدها تن از ساکنان منطقه تخلیه شدند.

اواخر بهمن ماه نیز حمله اوکراین به مناطق غیرنظامی همچون مرکز خرید مواد غذایی،‌ داروخانه و ورزشگاه یک مدرسه در بلگورود روسیه، پنج کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشت.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

پیشتر روز پنجشنبه پنجم اسفند سال ۱۴۰۰، پوتین عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد و این جنگ همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید