سازمان ملل: اسرائیل مانع ماموریت‌های کمک‌رسانی به مردم غزه شد

کدخبر: ۶۳۲۹۷۶
اقتصادنیوز: دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در ماه فوریه از ۴۰ درصد از مأموریت‌های کمک‌رسانی در نوار غزه جلوگیری کرده است.
سازمان ملل: اسرائیل مانع ماموریت‌های کمک‌رسانی به مردم غزه شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه خبری «سی ان ان» به نقل از این سازمان بین‌المللی گزارش کرد رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی از انجام ۴۰ درصد از ماموریت‌های کمک‌رسانی به مردم غزه جلوگیری کرده است.

پیشتر هم «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل گفته بود رژیم صهیونیستی همچنان مانع از رسیدن بیشتر کمک‌ها به شمال نوار غزه می‌شود تا جایی که از ۶۱ عملیات کمک‌رسانی در ماه ژانویه تنها ۱۰ عملیات اجرایی شده است.

این در حالی است که هماهنگ کننده امور بشردوستانه در نوار غزه از افزایش سریع شیوع بیماری و ناامنی غذایی در این منطقه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از قحطی باید کمک‌های بشردوستانه را افزایش دهیم.

خبر مرتبط
واکنش سازمان ملل به برگزاری انتخابات در ایران

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل در واکنش به میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از هرگونه اظهارنظری در این زمینه خودداری کرد.

خبر مرتبط
رئیس مجمع عمومی سازمان ملل: از وضعیت غزه شوکه و وحشت‌زده هستم

اقتصادنیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان ملل درنشست این مجمع برای بررسی وتوی قطعنامه برقراری آتش بس در غزه از سوی آمریکا گفت: وضعیت غزه، فاجعه بار، بی رحمانه و شرم آور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید