حملات جنون آمیز اسرائیل به نمازگزاران در مسجدالاقصی

کدخبر: ۶۳۸۶۶۵
اقتصادنیوز: پلیس رژیم صهیونیستی به جمعی از نمازگزاران مسجدالاقصی حمله کرد و پهپادهای ارتش این رژیم پس از برپایی نماز صبح شنبه به سمت نمازگزاران گاز اشک‌آور شلیک کرد.
حملات جنون آمیز اسرائیل به نمازگزاران در مسجدالاقصی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، با وجود محدودیت‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب ۲۰۰ هزار نمازگزار فلسطینی، مراسم احیای شب قدر را در صحن‌های مسجدالاقصی برپا کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی عصر جمعه پس از برپایی نماز عشا و تراویح در شب قدر، به جمعی از نمازگزاران در نزدیکی ورودی «الاسباط»، یکی از درب‌های ورودی مسجدالاقصی حمله کردند.

شاهدان عینی به خبرگزاری «آناتولی» ترکیه گفتند: نیروهای پلیس رژیم اشغالگر پس از اتمام نمازهای عشا و تراویح، چند جوان فلسطینی را زدند که در نتیجه دو جوان دچار کبودی‌ شدند.

خبر مرتبط
نقشه جدید اسرائیل در غزه لو رفت+ جزئیات

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش حماس افشا کرد: نقشه جدید رژیم صهیونیستی برای اختلاف افکنی در داخل نوار غزه از طریق صدور بیانیه های جعلی و منتسب کردن آن به عشایر این منطقه است.

به گفته شاهدان عینی، پلیس رژیم صهیونیستی بر تعداد نیروهای خود در ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر قدس به ویژه در دو ورودی «الاسباط» و «السلسله» افزود و به تعداد اندکی از ساکنان کرانه باختری اجازه داد برای برپایی نماز وارد مسجد شوند.

پلیس رژیم صهیونیستی تنها به مردان بالای ۵۵ سال و زنان بالای ۵۰ سال ساکن کرانه باختری اجازه می‌دهد به شرط داشتن مجوز، در روزهای جمعه وارد شهر قدس شوند، همچنین آنها را مجبور می‌کند پیش از زمان نماز مغرب از شهر قدس خارج شوند که این شرط آنها را از احیای شب قدر در داخل مسجد محروم کرد.

خبر مرتبط
حزب‌الله لبنان مواضع نظامیان اسرائیل را در هم کوبید

اقتصادنیوز: مقاومت لبنا مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی پس از برپایی نماز صبح در داخل مسجد، به سمت جمعیت بزرگ نمازگزاران گاز اشک‌آور شلیک کردند.

مسجد2

نمازگزاران پس از نماز صبح امروز در صحن‌های مسجدالاقصی شعارهایی در حمایت از این مسجد و محکومیت حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه سر دادند، در ادامه پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی با هدف متفرق کردن آنها، گاز اشک‌آور شلیک کردند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی «حطه» یکی از قدیمی‌ترین درهای مسجدالاقصی، چند جوان را بازداشت کرد.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید