ضربه‌ سنگین القسام به نظامیان صهیونیست در خان‌یونس

کدخبر: ۶۳۸۸۰۱
اقتصادنیوز: مبارزان گردان‌های القسام با انجام عملیات‌های پیاپی در خان‌یونس در غزه تلفات سنگینی را به نظامیان اسرائیلی تحمیل کردند.
ضربه‌ سنگین القسام به نظامیان صهیونیست در خان‌یونس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه شاهد عملیات‌های پیاپی مبارزان مقاومت فلسطین و تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه است.

الجزیره گزارش داد، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الامل» واقع در غرب خان‌یونس با گلوله «یاسین ۱۰۵» و بمب «فدایی» هدف قرار داده است.

همچنین یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شهرک «الامل» از سوی گردان‌های قسام با گلوله «تاندوم» منهدم شد.​

خبر مرتبط
موشک‌باران شبعا و اصبع الجلیل توسط حزب‌الله لبنان

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز (شنبه) مزارع «شبعا» و منطقه «اصبع الجلیل» در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را موشک باران کرد.

علاوه بر این یک گروه از پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه از سوی مبارزان گردان‌های قسام با بمب‌های ضدنفر هدف قرار داده شدند و به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

همچنین مبارزان قسام ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در همین منطقه از کم‌ترین فاصله ممکن هدف قرار دادند و به هلاکت رساندند و شمار دیگری از نظامیان صهیونیست را نیز زخمی کردند.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها پس از این درگیری‌ها، نیروهای نجات و نظامیان گریخته از محل درگیری را که در یکی از خانه‌های اطراف این منطقه سنگر گرفته بودند با بمب‌های ضدنفر هدف قرار داده‌اند و ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و شمار دیگری از نظامیان صهیونیست را نیز زخمی کرده‌اند.

همچنین گردان‌های قسام از فرود بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال نظامیان صهیونیستِ به هلاکت‌رسیده و زخمی‌شده در خان‌یونس خبر داد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که ۳ بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در نبردهای امروز خان‌یونس در این شهر فرود آمده‌اند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز از حمله خمپاره‌ای به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید