واکنش سازمان همکاری اسلامی به حمله اسرائیل به نمازگزاران مسجد الاقصی

کدخبر: ۶۳۸۹۱۸
اقتصادنیوز: سازمان همکاری اسلامی ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از ورود هزاران فلسطینی به مسجد الاقصی برای اقامه نماز در شب قدر و حمله به آنها و بازداشت صدها تن از آنها را محکوم کرد.
واکنش سازمان همکاری اسلامی به حمله اسرائیل به نمازگزاران مسجد الاقصی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت ممانعت نیروهای اسرائیلی از ورود هزاران فلسطینی به مسجد الاقصی و حمله با گاز اشک آور به نمازگزاران در داخل محوطه مسجد الاقصی را که به زخمی شدن چندین تن از آنها منجر شد، محکوم می‌کنیم.

به نقل از خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: حمله نیروهای اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی نقض آشکار تمام قوانین بین‌المللی است. جامعه بین المللی باید به مسؤولیت‌های خود برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تمام اقدامات تجاوزکارانه و احترام به حرمت اماکن مقدس در قدس عمل کند.

خبر مرتبط
جنجال بزرگ در اسرائیل/ زیرگرفتن تظاهرکنندگان ضدنتانیاهو

اقتصادنیوز: زیر گرفتن جمعیتی از تظاهرکنندگان ضد بنیامین نتانیاهو و خواستارِ آزادی سریع اسیران صهیونیست در نوار غزه، جنجال بزرگی در اراضی اشغالی به راه انداخت.

سازمان همکاری اسلامی بر لزوم حفظ وضعیت تاریخی و قانونی مسجد الاقصی و لزوم اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل درباره توقف جنگ غزه و تضمین ورود کمک‌های بشردوستانه به سراسر این منطقه تأکید کرد.

خبر مرتبط
اسرائیل دست به اعتراف زد/ اعلام آمار تلفات رژیم صهیونیستی در غزه

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در جریان رویارویی با مقاومت فلسطین در مرکز و جنوب نوار غزه به کشته شدن چهار سرباز و مجروح شدن تعدادی دیگر از جمله ۲ تن که مجروحیت آنها وخیم توصیف شد، اعتراف کرد.

به رغم محدودیت‌های اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی ۲۰۰ هزار نمازگزار شب گذشته در محوطه مسجد الاقصی در شهر قدس در اقامه نماز شرکت کردند. پلیس رژیم صهیونیستی به تعدادی از نمازگزاران در نزدیکی باب الاسباط حمله کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید