حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به مقر نظامیان اسرائیل در تپه‌های کفرشوبا

کدخبر: ۶۳۹۰۱۵
اقتصادنیوز: جنبش حزب‌الله لبنان عصر امروز (یکشنبه) از حمله پهپادی به محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا خبر داد.
حمله پهپادی  حزب‌الله لبنان  به مقر نظامیان اسرائیل در تپه‌های کفرشوبا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان این جنبش محل استقرار نظامیان صهیونیست را در تپه‌های اشغالی کفرشوبا هدف قرار دادند.

این جنبش افزود که رزمندگان آن با یک پهپاد تهاجمی محل جدید استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی و تجهیزات جنگی آن را در پشت پایگاه صهیونیستی «السماقه» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا هدف قرار دادند که به صورت دقیق به هدف اصابت کرد.

حزب الله امروز همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه و همچنین در چارچوب پاسخ به تجاوزهای دشمن به منطقه البقاع، مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان «کیلع» و همچنین پایگاه موشکی ‌و توپخانه‌ای دشمن در منطقه «یو آف» را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای تقابل با نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید