محمود احمدی‌نژاد زیر تابوت حمید بهبهانی را گرفت+ عکس

کدخبر: ۶۳۹۱۴۵
اقتصادنیوز: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق روز گذشته در مراسم تشییع استاد و وزیر سابقش مرحوم حمید بهبهانی شرکت کرد.
محمود احمدی‌نژاد زیر تابوت حمید بهبهانی را گرفت+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر مرحوم حمید بهبهانی روز یکشنبه ۱۹ فروردین با حضور اعضای خانواده، نزدیکان و جمعی از اعضای دولت نهم و دهم از مقابل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران به سمت قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد.

مرحوم بهبهانی عهده‌دار وزارت راه و ترابری ایران در دولت محمود احمدی‌نژاد بود که در ۱۲ بهمن ۸۹ توسط مجلس شورای اسلامی استیضاح شد. او پس از آن برای مدتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی نفت‌کش ایران شد.

بهبهانی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی عمران خود با گرایش حمل و نقل و ترافیک را از دانشگاه فلوریدای آمریکا دریافت کرده بود.

خبر مرتبط
چهره جنجالی اصولگرا از رئیسی برید؟/ دولت رئیسی دنباله‌روی دولت روحانی و احمدی نژاد است

اقتصادنیوز: دولت آقای رئیسی هرچند که در مقایسه با دولت آقای روحانی فعالیت و تحرک بیشتری دارد و دغدغه بیشتری برای کمک به مردم دارد، اما متاسفانه بسیاری از سیاست‌های غلط دولت‌های قبل را عملاً ادامه داده است.

او از سال ۱۳۵۶ استاد گروه عمران دانشگاه علم و صنعت و به مدت بیست سال (از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۷۷) رئیس دانشکده عمران دانشگاه بود. از جمله شاگردان مرحوم بهبهانی در این دانشگاه، محمود احمدی‌نژاد بود که دکترای خود را در دهه ۱۳۷۰ به اتمام رساند.

خبر مرتبط
تصویر جدید محمود احمدی نژاد+عکس

خبر فوری تصویری از تیپ جدید احمدی نیاد با شلوار ورزشی و کاپشن متفاوت را منتشر کرده است.

تصاویری از حضور رئیس دولت نهم و دهم در مراسم تشییع استاد و وزیر سابقش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

احمدی 1

 

احمدی 2

 

احمدی 3

 

احمدی 4

 

احمدی 5

احمدی نژاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید