نظرسنجی‌های قیمت اونس؛ بی‌تفاوتی وال‌استریت

پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

کدخبر: ۳۶۹۱۱۹
احساسات در بین تحلیلگران بازار به طور قاطعانه متفاوت است. در حالی که کماکان سرمایه گذاران خرده فروش هفته کاری پیش رو را بسیار صعودی می‌بینند علاقه عمومی به بازار طلا در پایین ترین سطح از ابتدای سال رسیده است.
پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

به گزارش اقتصادنیوز، طبق آخرین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو‌نیوز، سرمایه گذاران نباید انتظار داشته باشند که بازار طلا با عجله به جایی برسد زیرا در کوتاه مدت به نظر می‌رسد قیمت‌ طلا در حدود 1900 دلار در نوسان خواهد ماند. بازار طلا همچنان در حال تصمیم‌گیری است. 


>>> بیشتر بخوانید
برزخ انتخابات آمریکا؛ چند هفته یا چند سال؟
۳ سناریو انتخاباتی برای طلا/ بدترین و بهترین گزینه سیاسی برای بازارها


 آدریان دی، رئیس و مدیر عامل یک شرکت مدیریت دارایی گفت: نوسانات تا بعد از انتخابات عمومی 3 نوامبر ایالات متحده ادامه خواهد داشت. برخی از سرمایه گذاران سرمایه خود را پیش از انتخابات نقد می‌کنند و برخی دیگر علاقه خود را نسبت به طلا از دست می‌دهند. اما از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از قیمت‌های پایین تر، از روند احتمالی بلند مدت بهره می برند.

نظرسنجی‌ هفتگی طلا

این هفته 17 تحلیل‌گر در نظرسنجی شرکت کردند. در مجموع 7 رأی دهنده معادل 41 درصد ، هفته جاری خواستار افزایش قیمت طلا یا تجارت جانبی شدند. در همین حال سه تحلیلگر معادل 18 درصد، خواستار کاهش قیمت ها هستند.

در مجموع 10 رای دهنده - 41 درصد - انتظار افزایش قیمت طلا را دادند.  به همین اندازه 10 تحلیلگر دیگر نیز پیش‌بینی کردند: روند قیمت طلا بی‌رمق یا خنثی ادامه می‌یابد. 3 تحلیلگر - 18 درصد - نیز، احتمال دادند که در هفته جاری قیمت طلا کاهش می‌یابد.

به گفته کیتکو، مانند روند هفته‌های گذشته‌ مشارکت عمومی در نظرسنجی های هفتگی آنلاین کیتکو در حال کاهش است. این هفته این مشارکت به پایین‌ترین سطح از ابتدای سال رسیده است. در هفته گذشته در مجموع 1،305 رأی آنلاین داده شد. در میان این افراد، 800 رای دهنده - 61 درصد - اظهار  که در  این هفته طلا را صعود می کنند. 255 نفر دیگر -20 درصد - گفتند که آنها بر روی طلا نزولی هستند، در حالی که 220 رای دهنده، یا - 19 درصد - بی طرف بودند.

نظرسنجی اونس طلا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید