فلز گران بهای داخلی پشت خط افزایشی شد

مقصد جدید قیمت سکه امامی

کدخبر: ۳۸۸۷۷۰
اقتصاد نیوز: ورق در بازار سکه برگشت برخی معامله گران برای فتح کانال جدید قیمتی خود را آماده می کنند اما در بازار سکه امروز قیمت دلار حرف اصلی را می زند.
مقصد جدید قیمت سکه امامی

به گزارش اقتصادنیوز، بازگشت سکه به بالای 10 میلیون و 500 هزار تومان، امیدهای افزایشی های بازار را زنده کرد. بر اساس صحبت های فعالان، پس از ساعت 5 بعدازظهر، خریدها در معاملات پشت خطی سکه رشد کرد و این فلز گران بها توانست تا محدوده 10 میلیون و 600 هزار تومانی اوج بگیرد. برخی از تحلیل گران فنی باور داشتند، سکه با کمک این برگشت قیمتی می تواند خود را آماده صعود به کانال 11 میلیون تومانی کند و به مقصد 11 میلیون و 300 هزار تومانی برسد. این انتظار در حالی در میان برخی معامله گران وجود دارد که سکه در روزهای اخیر نتوانسته است حتی از سد 10 میلیون و 800 هزار تومانی عبور کند.

سکه پشت خطی 8 بهمن

حرف اصلی را دلار خواهد زد

قیمت سکه در روزهای اخیر بیشتر از اونس طلا، به روند دلار دقت کرده است. سکه بازان باور دارند، ورود دلار به کانال 24 هزار تومان می تواند زمینه ساز ورود بازیگران جدید به بازار سکه شود و در نتیجه این اتفاق، فلز گران بهای داخلی به بالای مرز 11 میلیون تومانی برود. روز سه شنبه سکه از لحاظ ارزش ذاتی افت چشم گیری را تجربه کرده بود و تنها 90 قدم برای خروج از کانال10 میلیون تومانی فاصله داشت.

حباب 8 بهمن

با این حال، شب هنگام قیمت دلار شروع به افزایش کرد و در نتیجه سکه را نجات داد. البته عده ای از فعالان باور داشتند، بعدازظهر سه شنبه حباب سکه به محدوده دو درصدی رسید و این عامل زمینه ساز افزایش خریدها شد. برخی معامله گران باور دارند، بازیگران بزرگ زمانی که حباب سکه به کمتر از 3 درصد می رسد، خریدهای احتیاطی خود را افزایش می دهند.

سکه حباب8 بهمن

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید