مسیر بازار سکه ردیابی شد

شرط بزرگ برای سکه 12 میلیونی

کدخبر: ۳۹۲۷۴۳
اقتصاد نیوز:تحلیل های فنی می گوید: مادامی که ارزش واقعی قیمت سکه بالای 10 میلیون و 800 هزار تومان باشد بازار پتانسیل رشد دارد اما حفظ کانال 12 میلیون تومانی برای قیمت سکه یک شرط بزرگ دارد.؛قیمت دلار
شرط بزرگ برای سکه 12 میلیونی

به گزارش اقتصاد نیوز،حباب قیمت سکه در روزهای اخیر به نزدیک محدوده 8درصدی رسید. چنین فاصله ای برای بازار ماه های اخیر طبیعی نیست و امروز این فلز گران بها در صورتی می تواند، مرز 12 میلیون تومانی را حفظ کند که قیمت دلار بالای مرز 26 هزار و 200تومانی باقی بماند. دیشب در معاملات پشت خطی تمایل به سودگیری در میان فعالان کمی بیشتر بود؛  در صورت ادامه این روند، قیمت سکه در ابتدای روز جاری، کانال 12 میلیون تومانی را از دست خواهد داد.  

سکه حباب

با وجود حباب حدودا 8 درصدی، ارزش واقعی  قیمت سکه در کانال11 میلیون تومانی پیشروی کرده و به محدوده 11 میلیون و 300 هزار تومانی نزدیک شده است. به گفته برخی تحلیل گران فنی تا زمانی که ارزش واقعی سکه بالای محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی است، امیدهای افزایشی در بازار وجود خواهند داشت، هر چند که ارتفاع انتظارات افزایشی می تواند با نزول دلار کوتاه تر شود.

 

سکه حباب

سرنوشت سکه با یک اتفاق

اگر امروز سکه امامی مرز 12 میلیونی را از دست دهد، حمایت 11 میلیون و 800 هزار تومانی را در مقابل خود خواهد داشت. به باور برخی بازیگران با تجربه بازار، از دست دادن حمایت 11 میلیون و 800 هزار تومانی، می تواند فلز گران بهای داخلی را آماده سقوط تا محدوده 11 میلیون و 200 هزار تومانی کند. سکه طی یک ماه اخیر بالای 20 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و این مساله می تواند تمایل گروهی از معامله گران برای قرار گرفتن در موقعیت فروش را افزایش دهد. تثبیت بالای محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی، خریداران تازه ای را به بازار خواهد کشاند.

سکه پشت خطی2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید