تقویم اقتصادی جهان در هفته آخر سال 99

پیش بینی قیمت بیت کوین، دلار و یورو

کدخبر: ۳۹۹۴۶۸
پیش بینی می شود جلسه سیاست های پولی فدرال رزرو بازارهای مالی جهانی را در این هفته تحت تاثیر قرار دهد. پیش بینی ها حکایت از صعود قیمت بیت کوین دارد. اما برای سایر بازارها مانند دلار و یورو هفته آرامی پیش بینی می شود.
پیش بینی قیمت بیت کوین، دلار و یورو

براساس گزارش اقتصادنیوز، در هفته ای پیش رو به نظر می رسد آمارهای اقتصادی کمتری بازارها را تکان خواهد داد اما همچنان توجه ها بیش از گذشته به بیت کوین ۶۰ هزار دلاری خواهد بود.

پیش‌ بینی برای دلار 

این هفته، هفته شلوغ تری برای دلار در پیش است. میزان تولید نیویورک شرایط روز دوشنبه را رقم می زند. سپس تمرکز به فروش خرده فروشی و تولیدات صنعتی فوریه (بهمن) در روز سه شنبه تغییر خواهد کرد. با توجه به تمرکز اصلی بر مصرف ، انتظار داشته باشید که آمار فروش خرده فروشی تأثیر بیشتری بر بازار داشته باشد.

برای روز پنجشنبه ، ادعای بیکاری هفتگی و اعداد قیمت مصرف کننده نیز جلب توجه می کند.سایر آمارها شامل مسکن ، قیمت واردات و صادرات و تعداد موجودی مشاغل تجاری نیز بازار را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو در روز چهارشنبه رویداد اصلی خواهد بود.

به دنبال ترس ناشی از انعطاف پذیری ، پیش بینی های فدرال کلیدی خواهد بود و حرکت غیرمنتظره این سازمان  را ممنوع می کند.

در حال حاضر شاخص دلار در هفته با 0.33 درصد افت به 91.679 رسید.

پیش بینی برای یورو

در بخش داده های اقتصادی هفته آرام تری پیش رو داریم .ارقام اقتصادی برای آلمان و منطقه یورو در روز سه شنبه تأثیرگذار خواهد بود.

در روز چهارشنبه ، رقم نهایی تورم برای منطقه یورو به پایان می رسد. با این حال ، با تجدید نظر در افزایش قیمت ، اعداد و ارقام باید تأثیر کمتری روی یورو داشته باشند.در نیمه دوم هفته ، داده های تجاری منطقه یورو و ارقام رشد دستمزد و تعداد تورم عمده فروشی آلمان در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

با احتساب ارقام وخیم ، با این حال ، انتظار نمی رود که تأثیر زیادی از رشد تجارت و رشد دستمزد داشته باشد. به دور از تقویم اقتصادی ، جهش جدید در موارد کرونا و اقدامات جدید مهار می تواند حمایت EUR را در اوایل هفته آزمایش کند.

یورو هفته با 0.32٪ به پایان رسید و به 1.1953 دلار رسید.

پیش بینی برای پوند

یک هفته کاملاً آرام در تقویم اقتصادی در پیش است. هیچ آمار مهمی برای ارائه جهت پوند در هفته وجود ندارد.اگرچه هیچ آماری وجود ندارد ، با این حال بانک مرکزی بریتانیا در روز پنجشنبه در حال فعالیت است. قبل ، حین و بعد از آن حرکت زیادی را انتظار داشته باشید.

بازارها به دنبال دریافت نظر BoE در مورد تورم و چشم انداز اقتصادی خواهند بود.

پوند هفته را با افزایش 0.60٪ به 1.3924 دلار رساند.

تقویم

پیش بینی نفت خام WTI:

بازارهای نفت خام وست تگزاس در آغاز هفته سقوط کردند اما پس از آن روند بهبود به خود گرفت تا نشانه هایی از زندگی را دوباره به بازار بروز دهد. در این بازار ، به نظر نمی رسد که کسی به آن اهمیت دهد. با این کار ، تلاش برای رسیدن به سطح 70 دلار بیشتر دیده می شود ، اما دیر یا زود ، ما باید به این واقعیت بپردازیم که بیش از حد بازار نفت  خریداری شده است و انتظار دارم نفت دوباره عقب گرد داشته باشد.

 

پیش بینی برای نفت برنت:

بازارهای برنت البته در همین وضعیت قرار دارند. کمی منطقی است ، اما هنوز فروشنده این بازار کمتر خواهد بود. باید بازار کمی جلوتر حرکت کند چون به نظر می رسد که خریداران هنوز همه چیز را اداره می کنند.

 

پیش بینی برای بیت کوین:

بیت کوین در روز شنبه بار دیگر تاریخ ساز شد و برای اولین بار بیش از 60هزار دلار معامله کرد. در حالی که ارز رمزنگاری قبل از شروع نگرانی از شرایط خرید بیش از حد ، قیمت بیشتری را ارائه می دهند ، مهم است که به یاد داشته باشید که انتقال آسان تر قیمت در آخر هفته ،به یک دلیل است زمانی که تجارت کم تر است ،جابجایی قیمت آسان تر است. پیش بینی های صعودی برای بیت کوین دست بالا را دارد زیرا فعلا پول در مسیر این بازار است.

در اکوایران ببینید: بیت‌کوین جا برای صعود بیشتر دارد؟

تاثیر سیاست های آمریکا:

با ارائه بسته کمکی مورد انتظار بایدن ، اکنون می توان تمرکز خود را به سیاست خارجی معطوف کرد.

چین ، ایران و روسیه به طور احتمالی مناطق اصلی تمرکز برای دولت امریکا در کوتاه مدت خواهند بود.

 

تاثیر سیاست های اتحادیه اروپا:

به دنبال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، تنش همچنان رو به افزایش است. مشکلات واکسن کرونا کمکی نکرده است. با متوقف کردن برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا استفاده از واکسن AstraZeneca ، تنش های واکسن ممکن است همچنان بیشتر شود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید