مدافع قدیمی طلا تغییر نظر داد

ناامیدی از طلا، گرایش به بیت کوین

کدخبر: ۴۰۱۲۹۵
یک کارشناس اقتصادی در مورد بیت کوین پیش بینی روند صعودی دارد و به سرمایه گذاران توصیه می کند با هدف محافظت از دارایی ها5 درصد از سبد خود را به خرید بیت کوین و سایر ارز رمزنگاری اختصاص دهند.
ناامیدی از طلا، گرایش به بیت کوین

براساس گزارش اقتصادنیوز،قیمت طلا و نقره در اواسط معاملات امروز سه شنبه در آمریکا روند کاهشی به خود گرفت. هر دو فلز در شرایط کنونی با فشار فروش روبرو هستند . معاملات آتی طلا در آوریل با 12 دلار کاهش در 1726 دلار و هر اونس نقره با 0.499 دلار نزول به 25.265 دلار در هر اونس سقوط کرد.

ازنگاه کارشناسان مهمترین زمان معاملات  ظهر دیروز بود وقتی که متن از پیش تنظیم شده سخنان،  وزیر خزانه داری ایالات متحده ، جانت یلن و رئیس فدرال رزرو ، جروم پاول در جلسه استماع کنگره منتشر شد.این دو قرار است امروز درباره بسته محرک رئیس جمهور بایدن 1.9 تریلیون دلار و برنامه  3 تریلیون دلاری را با کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان صحبت مذاکره کنند سخنان هر دو بر ادامه روند برنامه احیای اقتصادی استوار است.این سخنان یعنی مقام های اقتصادی از تزریق اعتبار و کاهش نرخ بهره حمایت می کنند. خبری که طبیعتا برای بازار طلا خوب است اما بازده اوراق خزانه و بهبود شاخص دلار دست اندازهای قیمت طلا شده اند.در حال حاضر قیمت طلا با بیش از ۱۱ دلار افزایش به قیمت هزار و ۷۲۷ دلار رسید.

بازار

 

آغاز کابوس نفت

کابوس برای افرادی که به دنبال صعود قیمت نفت هستند تازه شروع شده است.به نظر می رسد کاهش ۷ درصدی قیمت نفت بعد از بهبود اندک در روزهای گذشته همچنان نتوانسته روند افزایشی به خود بگیرد.در روزی که گذشت وست اینترمدییت با کاهش ۳.۸ دلاری به قیمت ۵۷ دلار و ۷۶ سنت رسید. همچنین قیمت نفت برنت نیز با کاهش ۳.۸۳ دلار به قیمت ۶۰ دلار و ۷۹ سنت رسید.

 

امید برای بیت کوین

در مصاحبه ای که روز دوشنبه منتشر شد ، جیم کرامر در مورد استراتژی جدید سرمایه گذاری خود برای بیت کوین و طلا صحبت کرد. کرامر یکی از مدافع طولانی مدت سرمایه گذاری در طلا  بود اما حال می گوید  طلا او را ناامید کرده است. او د قیمت بیت کوین را صعودی پیش بینی می کند و به سرمایه گذاران توصیه می کند 5 درصد از سرمایه  خود را برای محافظت از دارایی های خود در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنند.البته قیمت بیت کوین نیز با هم امیدواری ها در روزهای اخیر کم نوسان بوده و زیر مرز 55 هزار دلار چرخش داشته است.بیت کوین در روز گذشته با کاهش بیش از یک درصد به قیمت ۵۴ هزار و ۹۲۸ دلار رسید.

بیت کوین

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید