گزارش سومین روز فعالیت بازار متشکل ارزی

مدیریت قیمت دلار در کانال 24 هزار تومان/ قیمت یورو قفل شد

کدخبر: ۴۰۱۳۸۹
اقتصاد نیوز: قیمت دلار در بازار عمده فروشی کاهش یافت اما در بازار خرده‌فروشی بالا رفت. قیمت یورو گرچه در بازار عمده تغییر نکرد اما در سطح خرده‌فروشی ارزان شد.
مدیریت قیمت دلار در کانال 24 هزار تومان/ قیمت یورو قفل شد

به گزارش اقتصاد نیوز مهم‌ترین اتفاق امروز در بازار ارز مدیریت قیمت دلار در کانال 24 هزار تومان بود.در سومین روز کاری بازار متشکل در سال 1400 قیمت دلار در کانال 24 هزار تومان مدیریت و قیمت یورو گرچه روز قبل تغییر کرده بود اما امروز بدون تغییر ماند.

بازار متشکل در روز جاری شش بار اعلام قیمت کرد. اولین اعلام قیمت برای دلار 11 تومان از قیمت بسته‌شده روز قبل کمتر بود در قیمت ساعت نرخ دلار بالا رفت اما در ساعت 11 و نیم معامله گران دلار را باقیمت 24 هزار و 29 تومان خریدوفروش کردند. با رسیدن قیمت دلار به نزدیکی مرز 24 هزار تومان روند اعلام قیمت تغییر کرد.از نیمه‌روز قیمت دلار در بازار متشکل 21 تومان بالا رفت تا از مرز 24 هزار تومان دور شود. درنهایت نیز بازار در قیمت 24 هزار و 50 تومان به کار خود پایان داد.درمجموع میانگین قیمت دلار در پایان معاملات امروز24 هزار و 55 تومان اعلام شد که 26 تومان از قیمت بسته‌شده دیروز کمتر بود.

بازار متشکل ارزی

قیمت خرده‌فروشی دلار در 4 فروردین

در بازار خرده‌فروشی قیمت نهایتاً دو درصد بالاتر از بازار متشکل فروش می‌رود. قیمت دلار برای خرده‌فروشی از 24 هزار و 310 تومان شروع شد اما درنهایت 24 هزار و 290 تومان بسته شد که 28 تومان بالاتر از قیمت دیروز بود.

بازار متشکل

قیمت یورو در 4 فروردین

هرچقدر قیمت دلار در یک دامنه محدود نوسان کرد و رفت برگشت داشت قیمت یورو کاملاً ثابت بود. قیمت یورو از ابتدای روز 28 هزار و 600 تومان اعلام شد و تا پایان روز کاری نیز در همین قیمت ماند. قیمت یورو در بازار خرده‌فروشی نیز 28 هزار و 886 تومان اعلام شد که در مقایسه باقیمت روز قبل 26 تومان کمتر بود.

بازار

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید