پیش بینی روند بازار سکه در 11 فروردین

قیمت سکه در منطقه پرواز ممنوع

کدخبر: ۴۰۲۳۲۷
اقتصاد نیوز: بازار جهانی طلا مرز روانی مهم را از دست می‌دهد اما قیمت سکه در بازار داخلی برای حفظ این مرزها به‌شدت در حال مقاومت است. حباب قیمت سکه امامی به نقطه ای رسیده است که منطقه پرواز ممنوع به حساب می آید
قیمت سکه در منطقه پرواز ممنوع

به گزارش اقتصاد نیوز، پس از عقب‌نشینی قیمت سکه در معاملات نقدی بار دیگر قیمت در معاملات فردایی که به پشت خط معروف است کمی بالا رفت. این در حالی است که قیمت طلا در پایان کار بازارهای جهانی در مقایسه باقیمت روز قبل 25 دلار افت داشت.

به نظر می‌رسد معامله گران سکه هنوز از نوسان در قیمت دلار ناامید نشده‌اند به همین دلیل تلاش دارند قیمت سکه را در کانال 11 میلیون تومان حفظ کنند. این در حالی است که حباب قیمت سکه امامی از 9 درصد هم عبور کرده و کمتر زمانی بوده که قیمت سکه امامی بتواند حجم حباب خود را به جهت درصدی دورقمی کند.

با این برخی از معامله گران فنی هنوز امیدوار هستند قیمت طلا در کف 1680 دلار مقاومت کند و به سطح 1700 بازگردد. بازگشت قیمت طلا در کنار حفظ سطوح کنونی در قیمت دلار می‌تواند تکیه‌گاه کنونی سکه در کانال 11 میلیون تومان باشد.

حباب سکه

پیش‌بینی قیمت سکه امروز

قیمت سکه برای امروز 11 فروردین بین 11 میلیون و 240 هزار تومان تا 11 میلیون و 265 هزار تومان معامله‌شده است. این در حالی است که در معاملات فردایی قیمت دلار تا 25 هزار 780 نیز پایین آمده است. با فرض این‌که قیمت دلار در سطح روز قبل بماند و کاهش نیابد باقیمت ثبت‌شده برای طلا قیمت معامله‌شده سکه در بازار فردایی دارای درصد حباب دورقمی خواهد شد.

معامله گران سکه در کانال 10 درصد محتاط بوده‌اند و تن به اصلاح قیمت داده‌اند. این میزان حباب برای سکه در حکم منطقه پرواز ممنوع بوده است باید دید امروز در بازار چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اگر قیمت دلار رشد نکند سکه بازهم حاضر است با بال شکسته پرواز کند؟

حباب سکه

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید