بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار نوسان داشت

برگ برنده قیمت طلا رو شد/ روز ضعیف دوج کوین

کدخبر: ۴۰۷۱۵۰
تورم می تواند در ماه های آینده مشکل ساز شود، برخی کارشناسان معتقدند اگر چنین سناریویی واقعاً اجرا شود ، برای دارایی های سخت مانند قیمت طلا و املاک و مستغلات صعودی است.
برگ برنده قیمت طلا رو شد/ روز ضعیف دوج کوین

براساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت معاملات طلا در روز سه شنبه در آمریکا به طور نسبی با روند افزایشی رو به رو شد و نقره دارای اندکی سود بود. در یک نشانه صعودی ، معامله گران برای خرید افت زودهنگام قیمت طلا قدم برداشتند. فلز زرد روز دوشنبه به بالاترین سطح هفت هفته رسید. معاملات آتی طلا در ژوئن (تیر) با 8.20 دلار افزایش به 1.778.80 دلار رسید و نقره با آخرین افزایش 0.083 دلار با 25.92 دلار معامله شد.

تحرک شاخص های سهام آمریکا در ظهر کمتر بود، که همین اتفاق به سود فلز گرانبها بوده است. شاخص های آمریکا در اواخر هفته پس از رسیدن به بالاترین رکورد در هفته گذشته مکث کردند. هیچ اطلاعات اقتصادی عمده ای در ایالات متحده منتشر نشده است و سرعت داده های آمریکا تا روز پنجشنبه کند بوده است. تمرکز معامله گران سهام در حال حاضر بر گزارش های سود سه ماهه است ، که انتظار می رود با خروج ایالات متحده از رکود اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا، عمدتا خوش بین باشد.

طلا

در نشانه دیگری مبنی بر اینکه تورم می تواند در ماه های آینده مشکل ساز شود، برخی کارشناسان معتقدند اگر چنین سناریویی واقعاً اجرا شود ، برای دارایی های سخت مانند قیمت طلا و املاک و مستغلات اثر صعودی به دنبال دارد و اثر آن برای دارایی های کاغذی مانند سهام و اوراق قرضه نزولی خواهد بود.

در بازار فارکس شاخص دلار پس از رسیدن به پایین ترین سطح شش هفته ای در روز یکشنبه ،کف سازی کرد.با این حال ، شاخص دلار آمریکا (DXY) در هفته های اخیر همچنان نزول کرده و به پایین ترین نقطه در هفت هفته گذشته و به 90.85 رسیده است.

قیمت نفت خام پس از رسیدن به بالاترین سطح در چهار هفته گذشته ، سود کمتری را تجربه کرد و در هر بشکه 62.50 دلار معامله شد. در همین حال ، بازدهی در اسکناس 10 ساله اوراق خزانه داری خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر در حدود 1.62 درصد است.

 

صعود ارزها به جز دوج کوین

قیمت بیت کوین (BTC) در تلاش بود تا در تاریخ 20 آوریل (۳۱ فروردین) بالاتر از 56،000 دلار باقی بماند.در روزی که گذشت به جز دوج کوین که در روزهای اخیر روند افزایشی به خود داشت، مابقی ارزهای دیجیتالی روند افزایشی داشتند و دوج کوین با افت قیمت روبه رو شد.

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۳ هزار و ۴۴۲ دلار تا ۵۶ هزار و ۶۹۵ دلار نوسان داشت.

بیت کوین

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید