امید سکه بازان به قیمت طلا

نقطه مقاومت قیمت سکه مشخص شد

کدخبر: ۴۰۸۱۸۰
اقتصادنیوز: به نظر می رسد کف قیمت سکه 10 میلیون تومان و سقف آن 10 میلیون و 200 هزار تومان باشد.
نقطه مقاومت قیمت سکه مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز،دیروز بعدازظهر قیمت سکه امامی به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی رفت. با عبور از این مرز، در معاملات پشت خطی میزان فروش های سکه بازان زیاد شد، به طوریکه فلز گران بهای داخلی به سرعت به زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی رفت و حتی تا محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومانی عقب نشینی کرد.

به این ترتیب می توان گفت در کمتر از چند ساعت مشخص شد که سکه بازان نسبت به محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حساسیت دارند. امروز مشخص می شود که آیا هم چنان کف ۱۰ میلیونی نیز در بازار فعال است یا با شکست آن،‌ سکه وارد دوران تازه ای خواهد شد.

سکه حباب

به نظر می رسد نقطه مقاومت فعلی قیمت سکه همان محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی است. برخی معامله گران اعتقاد دارند حد ضرر 10 میلیون و 150 هزار تومان است و هدف آن برای روز جاری 10 میلیون و 250 هزار تومان باشد.

سکه پشت خطی2

امید سکه بازان به طلای جهانی

ارزش ذاتی سکه دیروز بعدازظهر به بالای مرز ۱۰ میلیون  تومانی آمد. این مساله سیگنال افزایشی به بازار می داد و انگیزه خریداران را بیشتر می کرد. در کنار این، تحلیل گران اعتقاد دارند که بهای اونس طلا در هفته جاری می تواند به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلاری برود. عده ای اعتقاد دارند ممکن است با ریزش بیت کوین، معامله گران ارزهای دیجیتال، به سوی بازار طلا روانه شوند و قیمت اونس طلا را دچار تغییرات افزایشی کنند.

این عامل در کنار افزایش ارزش ذاتی سکه، انتظارات افزایشی را در بازار فلز گران بهای داخلی بالا برد. با این حال، آنچه زمینه ساز نزول قیمت سکه شد، افت قیمت دلار در معاملات پشت خطی بود. اسکناس آمریکایی در انتهای شب گذشته حتی زیر محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید