آمار اشتغال ترمز قیمت طلا می شود

حبس نفس ها در بازار طلا؛ ورق بر می گردد؟

کدخبر: ۴۱۰۵۹۶
اقتصاد نیوز:قیمت طلا روند صعودی 24 ساعت گذشته را حفظ کرده اما یک آمار مهم در ساعت 5 عصر امروز می تواند ورق را برگرداند.
حبس نفس ها در بازار طلا؛ ورق بر می گردد؟

به گزارش اقتصاد نیوز،قیمت طلا طی 24 ساعت گذشته موفقیت چشمگیری داشت مهم ترین موفقیت برای قیمت طلا حفظ سطح قیمت بالای 1800 دلار است. امروز همه نگاه‌ها به گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا  (NFP) آمریکا خواهد بود. به همین دلیل برخی اعتقاد دارند حفظ وضعیت کنونی طلا به آمار حقوق و دستمزد غیر کشاورزی در امریکا باز می گردد.

 از نظر تاریخی گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی بر قیمت طلا اثر گذار است زیرا سطح استخدام یک بخش اصلی از وظیفه فدرال رزرو است و میزان ان می تواند بر سیاست های این نهاد در انقباض یا انبساط اقتصادی اثر گذار باشد.

اتفاق نظر تحلیلگران این است که 978 هزار شغل در آوریل اضافه شوند و نرخ بیکاری به 5.8 درصد کاهش یابد. عملکرد ماه قبل 916 هزار شغل بوده است. اگر وضعیت این آمار فراتر از انتظار باشد می تواند خبری بدی برای طلا باشد.این آمار ساعت 5 بعدازظهر منتشر می شود.

تحلیل گران فنی نیز با اشاره به وضعیت روند قیمت طلا می گویند سطح مقاومت قیمت در محدوده 1878 دلار  حمایت مهم برای طلا 1759دلار است. از این دید منطقه نوسان قیمت طلا این دو محدوده قیمتی است.

از دید برخی دیگر طلا در کنج صعودی قرار دارد این الگو از دو خط روند صعودی همگرا تشکیل می شود. این بدان معناست که این دو خط روند هر دو به سمت بالا در حرکت می باشند اما زاویه حرکتی آنها به شکلی است که اگر تا انتها آنها را ادامه دهیم، سر انجام در نقطه ای یکدیگر را قطع خواهند کرد. از دید کیتکو در حال حاضر بازار طلا در دست جناح افزایشی است اما آمار مربوط به داده اشتغال همیشه برای قیمت طلا شمشیر دو لبه ای بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید