قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۵ اردیبهشت؛

جهش چشمگیر دوج کوین/ سقوط آزاد بیت کوین

کدخبر: ۴۱۲۳۴۸
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
جهش چشمگیر دوج کوین/ سقوط آزاد بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۰.۸۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر حدود ۳۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۹  درصد در اختیار اتریوم است.

ارزش دوج کوین طی ۲۴ ساعت بیش از ۵۰ درصد رشد کرد، این رمز ارز به دنبال انتشار توییت جدید ایلان ماسک جان تازه‌ای گرفته است. بنیان گذار اسپیس ایکس و تسلا در توییتی نوشت: «با توسعه دهندگان دوج کوین همکاری خواهم کرد تا کارایی آن را در هنگام استفاده از تراکنش ها افزایش دهیم. ماسک پیشتر نیز یک نظرسنجی توییتری برگزار کرد که اکثر رای دهندگان به استفاده از دوج کوین به عنوان ابزار پرداخت خرید محصولات تسلا رای مثبت دادند.»

به فاصله چند ساعت پس از آنکه ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در تغییر موضعی عجیب اعلام کرد که قبول بیت‌کوین برای خرید محصولات این شرکت به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی متوقف شده است، دفتر خدمات مالی داخلی آمریکا هم از آغاز رسیدگی به تخلفات صرافی بایننس- بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتالی در جهان- به اتهام پولشویی و تخلفات مالیاتی گسترده خبر داد. مقر صرافی بایننس در جزایر کایمن و سنگاپور قرار دارد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲۵.۱۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۸.۸۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۶۵.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱.۳۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۸۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 49,445 ۱,۱۴۱,۱۹۴,۰۷۷
اتریوم 4,018 ۹۲,۷۵۳,۳۰۷
بایننس کوین 595 ۱۳,۷۴۳,۷۴۲
دوج کوین 0.53 ۱۲,۲۳۳
کاردانو 2.12 ۴۹,۱۳۹
تتر 1 ۲۳,۱۱۹
ریپل 1.38 ۳۲,۰۸۷
پولکادات 47.90 ۱,۱۰۷,۶۱۶

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید