روزهای خوب برای بازار طلا

قیمت طلا در اوج چهارماه، بیت کوین در قعر سه ماه

کدخبر: ۴۱۳۰۲۸
آمارها نشان می دهد قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی 4 اصلاحیه داشته است و روز گذشته به پایین ترین سطح سه ماهه سقوط کرد در مقابل قیمت طلا به اوج چهار ماهه رسید.
قیمت طلا در اوج چهارماه، بیت کوین در قعر سه ماه

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین روز دوشنبه به پایین ترین سطح سه ماهه سقوط کرد ، که بزرگترین عقب نشینی از قیمت فعلی خود بود.

بر اساس داده های  CoinDesk 20 ، ارز رمزنگاری شده پایین ترین قیمت 42هزار و 212 دلار را تجربه کرد ، سطحی که از 8 فوریه (۲۰ بهمن) مشاهده نشده بود و 35٪ افت از بالاترین رکورد 64هزار و 880 دلار در 14 آوریل (۲۵ فرودین) است.

قیمت بیت کوین (BTC) تاکنون در سال جاری شاهد چهار اصلاحیه از بالاترین قیمت جدید بوده است که آخرین آن عقب نشینی 35 درصدی بوده است.

بیت کوین

داده های بلاکچین نشان می دهد که آخرین اصلاح بازار بیت کوین ، که قدیمی ترین ارز رمزنگاری شده را بیش از 35 درصد از بالاترین قیمت از بالای 64000 دلار پایین آورده است ، ممکن است ناشی از فروش وحشت از سرمایه گذارانی باشد که در بازار اخیر افراد به دنبال صعود خرید کرده اند.

Glassnode شرکت تحلیلی داده های بلاکچین در پستی روز دوشنبه نوشت: بازار بیت کوین از نظر تاریخی در حال اصلاح است. سیگنالهای قوی وجود دارد که دارندگان کوتاه مدت با فروش وحشت پیشرو هستند.

 

آیا بازرگانان باید نگران باشند؟

 سایت آمب کریپتو،پرسیده است آیا سرمایه گذاران باید نگران باشند؟ این سایت در پاسخ نوشته است در حال حاضر ، خیر. در حالی که افت زیر 46هزار دلار ایده آل نیست ، بیت کوین موقعیت خود را بالاتر از پشتیبانی طولانی مدت خود و پیشرفت از 42 هزار دلار حفظ می کند. در زمان گزارش ، این دارایی توانسته است بهبودی را در محدوده 45 هزار دلار تسهیل کند اما ترجیحاً باید ظرف 24 تا 48 ساعت آینده موقعیتی بالاتر از 46.5 هزار دلار را آغاز خواهد کرد.

 

طلا بر خلاف ارزهای دیجیتالی

قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه روند افزایشی داشته است ، در حالی که طلا در بالاترین سطح چهار ماهه و نقره در اوج سه ماهه قرار گرفت. هر دو فلزات گرانبها توسط بازارهای سهام جهانی حمایت می شوند و برای شروع هفته معاملات کمی نوسان داشتند، البته بازارهای ارز رمزپایه بیشتر ضربه دیدند. معاملات آتی طلای ژوئن (تیر) 29.30 دلار در 1867.50 دلار و نقره ژوئیه (دی) با 0.935 دلار افزایش در 28.30 دلار در هر اونس معامله شدند.

طلا

طلا روز دوشنبه با روند صعودی مجدد رو به رو شد تا به بالاترین سطح بیش از سه ماهه برسد که مدتها در بازار خوش بینی می کند و احتمال بازگشت به هزار و ۹۰۰ دلار ممکن خواهد کرد.

شاخص دلار که در برابر یورو و پنج ارز اصلی دیگر قرار دارد ، 0.2٪ افت کرد و به 90.13 رسید.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید