رشد درخشان اتریوم

طلا چشم انتظار یک مرد/آینده قیمت طلا و بیت‌کوین

کدخبر: ۴۰۸۶۴۳
چهارشنبه تمام توجه بازارها به سخنرانی رئیس فدرال رزرو است و به نظر می رسد فردا و پس فردا نوسانات قیمت طلا، سهام و ارزهای دیجتالی بیشتر شود.
طلا چشم انتظار  یک مرد/آینده قیمت طلا و بیت‌کوین

براساس گزارش اقتصادنیوز، در روزی که گذشت سرمایه گذاران دست به عصا حرکت کردند دلیل؛سخنرانی رییس فدرال رزرو در روز چهارشنبه. حرکت بازار طلا این هفته وابسته به بیانیه فدرال رزرو است و همه نگاه ها به نشست خبری جروم پاول در بعد از ظهر چهارشنبه است.

در حالی که انتظار نمی رود هیچ تغییری اساسی در بیانیه سیاست پولی بانک فدرال رخ دهد ، سرمایه گذاران می خواهند اطمینان حاصل کنند که نظر پاول در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه با وجود بهبود داده های اقتصاد کلان که آمریکا دیده است ، مانند قبل باقی می ماند و عزمش بر تغییر نکردن روند سیاست پولی و افزایش ندادن نرخ بهره جزم است؟  به همین دلیل است که توجه بیشتری به هرگونه اشاره خلاف این تصمیم پتانسیل کاهش قیمت دارد. در مقابل برخی دیگر نیز تاکید دارند با توجه به تزریق سنگین پول برای حمایت اجتماعی در کنار خرید اوراق احتمالا تورم در اقتصاد آمریکا ظاهر شود. این اتفاق به نفع قیمت طلا است و می تواند قیمت را به بالای 1800 دلار ببرد.

معنی آن برای قیمت طلا چیست؟

به گفته تحلیلگران ، بازار طلا در حالت آماده باش قرار دارد و قبل از اینکه بالاتر از مرحله بعدی خود قرار بگیرد ، منتظر نظرات بانک فدرال است.

کارستن فریتش ، تحلیلگر کامرزبانک (بانک بین المللی) ، گفت: قیمت طلا قبل از نشست دو روزه سیاست پولی کمیته بازار آزاد فدرال که امروز آغاز می شود ، به طور تقریبی هزار و ۷۸۰ دلار برای هر اونس را تغییر نداده است. جالب است که شنیدن سخنان پاول در مورد افزایش بیشتر تورم و اینکه چه زمانی خرید اوراق قرضه - که در حال حاضر 120 میلیارد دلار در هر ماه است - ممکن است کاهش یابد ، جالب خواهد بود.

فریتش توضیح داد ، اگر نظرسنجی بلومبرگ ، که انتظار می رود روند کاهش قیمت در ۳ ماه چهارم آغاز شود ، صحیح باشد ، « قابل درک است که شرکت کنندگان بازار قبل از تعهد به سرمایه گذاری های جدید مانع افزایش قیمت می شوند.»

 

طلا در روزی که گذشت

معاملات آتی طلا در روز سه شنبه با روند کاهشی رو به رو شد، قیمت ها در آستانه اعلام سیاست پولی فدرال رزرو که روز چهارشنبه منتشر می شود ، در محدوده معاملات، فشرده نگه داشته شدند.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار به مارکت واچ ، گفت: «در حال حاضر ، قیمت طلا فقط نگاهش به فدرال رزرو است و با وجود اطمینان مصرف کننده آمریکا در بالاترین سطح شیوع بیماری همه گیری کرونا ، قیمت مسکن با بیشترین جهش از سال 2006  روبرو بوده است.»

 طلای ژوئن با افت 1.30 دلار یا به طور تقریبی 0.1٪ مواجه شد و در هر اونس 1،778.80 دلار قرار گرفت.

این در حالی است که شاخص دلار با افزایش ۰.۱۲ درصد به ۹۰.۸۸۵ واحد رسید.

طلا

آینده اتریوم

اتریوم در جهان ، در دو هفته گذشته عمدتا شاهد اقدام قیمت محدود بود. قیمت ETH بین 2200 تا 2400 دلار نوسان داشت و در 24 ساعت گذشته وقفه ای رخ داد. در صورت ادامه روند صعودی ، اتریوم ممکن است به زودی شاهد افزایش قیمت خود باشد و سطح مقاومت شدیدی را به سمت حمایت افزایش دهد.

در زمان مطبوعات ، اتریوم با 2545 دلار معامله می شد و سرمایه بازار 288 میلیارد دلار بود. در 24 ساعت گذشته ، گاوها (افراد به دنبال صعود) در بازار به ETH کمک کردند تا افزایش قیمتی نزدیک به 4 درصد را تجربه کند.

اتریوم

سود از بیت کوین

طبق آخرین گزارش سود سه ماهه تسلا ،از فروش بخشی از بیت کوین موجود در ترازنامه بوده است. گفته می شود که این غول فناوری خودرو با فروش دارایی های دیجیتال خود 272 میلیون دلار سود بدست آورده است که با توجه به خرید اولیه 1.5 میلیارد دلاری ، تنها درصد کمی از کل دارایی های بیت کوین را تشکیل می دهد.

در اکوایران ببینید: راز بیت کوین

در حالی که اقدام برای فروش بیت کوین با هدف کسب سود چیزی است که بسیاری از سرمایه گذاران اصلی انتظار آن را داشتند ، اما  تسلا بخش کوچکی از دارایی دیجتالی خود را فروخت، این نشان می دهد که شرکت معتقد است که حفظ بیشتر بیت کوین خود در آینده مفید خواهد بود. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک در توییتر خود توضیح داد که تسلا 10 درصد از دارایی های بیت کوین خود را برای اثبات نقدینگی و ماندگاری دارایی به عنوان جایگزین پول نقد در ترازنامه خود فروخته است.

پیش بینی می شود در روزهای آینده با توجه به سخنرانی های فدرال همچنانی نوسانی داشته باشد.

بیت کوین

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید