چشم بازار نفت به توافق هسته ای ایران

تکرار ناکامی در بازار طلا/ خطر وحشت مالی برای بیت کوین

کدخبر: ۴۱۵۳۱۸
قیمت طلا در عبور از سطح 1900 دلار ناکام ماند درباره ارزهای رمز نگاری نیز برخی از تکرار بحرانی همانند بحران مالی در اقتصاد جهان سخن می گویند.
تکرار ناکامی در بازار طلا/ خطر وحشت مالی برای بیت کوین

بر اساس گزار ش اقتصادنیوز، طلا با آخرین تلاطم در نوسان 1900 دلاری خود که به طور تقریبی 24 ساعت به طول انجامید ، روز پنجشنبه بی جهت بازگشت که به ماهیت از ابتدای سال تبدیل شده است.

به نظر می رسد که فلز زرد الهام کمی برای صعود از «منطقه امن» خود کانال 1800 دلاری خود پیدا خواهد کرد.

ردیاب تورم مورد علاقه فدرال رزرو است که به طور موثر اهمیت آن را نسبت به CPI(شاخص قیمت مصرف کننده)  مهمتر می کند.سوفی گریفثس ، تحلیلگر پلت فرم معاملات آنلاین OANDA ، گفت: متغیرهای تورم پیش از داده های فردا روند افزایشی دارند. در حالی که ترس از تورم در طول ماه بازارها را تحت تأثیر قرار داده است ، فدرال رزرو مصمم است که انتظارات خود را از اقدام برای تشدید سیاست حفظ کند.

نفت بر اساس داده های قوی اقتصادی آمریکا و احساسات فزاینده ای، بالاتر رفت که اما اگر توافق هسته ای ایران احیا شود ، حذف فوری تحریم ها را شامل نمی شود و بازار نفت به سرعت با منابع اضافی غرق نمی شود.

طلا از اوج نزدیک به چهار ماه گذشته عقب نشینی کرد زیرا بازده خزانه داری پس از یک شگفتی نزولی با ادعاهای بیکاری ، فشارهای شاخص بالاتر قیمت گذاری و همچنین تقاضای پناهگاه های امن پس از گزارش هایی که رئیس جمهور بایدن پیشنهاد بودجه 6 تریلیون دلاری فردا را اعلام کرد ، افزایش یافت. در پایان یک آخر هفته طولانی ، به نظر قیمت طلا در حال حرکت در حدود سطح 1900 است. طلا پس از آنکه فروش هفت ساله خزانه داری 62 میلیارد دلار آمریکا  با تقاضای خرید زیادی روبرو شد و برخی از ضررها را جبران کرد  برای برخی از معامله گران ، این حراج آخرین رویداد بزرگ خطرناک بود.

طلا

بهبود بیت کوین

سرمایه گذاران دارای سهام ارزهای دیجیتالی در یک سال گذشته به طور کلی برخی از دستاوردهای بزرگ را تجربه کرده اند. اما تردیدی نیست که برخی از ارزهای رمزنگاری شده بازار سهام را در گرد و غبار رها کرده اند.

یک ارز رمزنگاری شده که در یک سال گذشته سرمایه گذاری خوبی داشته است ، ارزشمندترین رمزنگاری جهان یعنی بیت کوین (CRYPTO: $ BTC) بوده است.

بیت کوین یک سرمایه گذاری استثنایی بوده است که به اولین معامله تجاری بیت کوین در سال 2010 برمی گردد زمانی که برنامه نویس Laszlo Hanyecz به طور معروف دو پیتزا را به قیمت 10هزار بیت کوین خریداری کرد.

قیمت بیت کوین پس از افزایش قیمت به 19،870 دلار در دسامبر(دی) 2017 ، بسیاری از سال های 2018 و 2019 را  زیر سطح 10 هزار دلار سپری کرد.

در اکوایران ببینید: جنگ جهانی بیت کوین این بار در ایران

پس از آن بیت کوین به سمت بهبود حرکت کرده است اما قیمت با مقاومت 40 هزار دلاری شاهد بوده است. قیمت BTC در حال حاضر 38هزار و 412 دلار معامله شده است. از آنجا که BTC با مقاومت فوری خود سر و کار دارد ، altcoins نیز در مسیر بازیابی قرار گرفت. شکست بیت کوین در عبور از مقاومت خود ، altcoins مانند Tron [TRX] و Cardano [ADA] را به سمت نزول زمین سوق داد.

برخی از کارشناسان اظهار کردند:ارزهای رمزنگاری شده می توانند بحرانی همانند بحران مالی را رقم بزند.

برت هیت ، مدیرعامل Metalla Royalty & Streaming اعتقاد دارد: وقتی به چند دهه گذشته و همه بحران مالی رخ داده نگاه می کنید ، همه آنها دو چیز مشترک دارند.  عرضه انبوه یک محصول مالی یا یک فناوری جدید است و دیگر وحشت مالی. از نظر او بازار ارزهای دیجیتالی ریسک یک وحشت مالی دارند وقتی این مقدار سرمایه از کیف پول های دیجیتال در سراسر جهان پاک شود، بهتر است باور داشته باشید که عواقب مالی قابل توجهی وجود دارد.

بیت کوین

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید