وقت خرید طلا چه زمانی است؟

سه تساوی عجیب در پیش بینی قیمت طلا

کدخبر: ۴۱۸۶۹۲
در این هفته ، 15 تحلیلگر در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در یک نتیجه بی سابقه ، سه تساوی حاصل شد و هر سناریو پنج رای به دست آورد.
سه تساوی عجیب در پیش بینی قیمت طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بر اساس جدیدترین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز ، بازار طلا بار دیگر ثبات پیدا کرد و در محدوده معین معامله می شود ، تحلیلگران وال استریت در کوتاه مدت هیچ جهت مشخصی نمی بینند.

تحلیلگران خاطرنشان می کنند که بازار طلا با افزایش فشارهای تورمی از حمایت اساسی خوبی برخوردار است. با این حال ، آنها همچنین افزودند که به نظر می رسد چشم انداز فنی این فلز گرانبها نزولی باشد زیرا قیمت ها با وجود افت در بازده واقعی و ضعیف شدن دلار آمریکا ، قادر به نگه داشتن سود بالای 1900 دلار در هر اونس نبودند.

گرچه در هفته گذشته میزان احساسات در بین تحلیلگران وال استریت به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، اما سرمایه گذاران خرده فروشی همچنان وضعیت طلا را صعودی می بینند.

در این هفته ، 15 تحلیلگر در نظرسنجی  پیش بینی قیمت طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در یک نتیجه بی سابقه ، سه تساوی حاصل شد و هر سناریو پنج رای به دست آورد.

در همین حال ، در مجموع 1056 رای در نظرسنجی های آنلاین خرده فروش ها به دست آمد. از این تعداد ، 695 پاسخ دهنده یا 66٪ افزایش قیمت طلا در هفته را پیش بینی کردند. 181 پاسخ دهنده دیگر ، یا 17٪ ، روند نزولی را اظهار داشتند ، در حالی که 180 رای دهنده ، یا 17٪ ، نیز بی طرف بودند.

هفته گذشته هم سرمایه گذاران خرده فروشی و هم تحلیلگران وال استریت در مورد قیمت طلا صعودی بودند. با این حال ، هفته گذشته قیمت ها به زیر 1900 دلار بسته شد.

بازار طلا بار دیگر خود را برای ضرر هفتگی دیگر آماده می کند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) آخرین قیمت هر اونس 18881.80 دلار معامله شد که نسبت به هفته گذشته 0.5 درصد افت داشت.

با نگاه به جلو ، تحلیلگران گفتند که کوتاه مدت طلای کوتاه چالش برانگیز است وقتی که ماه گذشته تورم 5٪ افزایش یافت که مهمترین افزایش از آگوست (شهریور) سال 2008 را تجربه کرد. افزایش تورم همراه با نرخ بهره پایین تر به این معنی است که بازده واقعی بیشتر منفی شده است.

N9

بسیاری از تحلیلگران می گویند گرچه قیمت طلا در حال تثبیت است ، اما روند و حرکت همچنان صعودی ادامه دارد ، زیرا قیمت اونس بالای 1885 دلار است.

اوله هانسن ، رئیس استراتژی کالای بانک ساکسو ، گفت که اگرچه از نظر فنی طلا را نزولی پیش بینی می کند، اما دلیل کوتاه مدتی در بازار نمی بیند. او افزود که بازار در حال از دست دادن حرکت است و باید یک کاتالیزور جدید برای روند صعودی پیدا کند.

او گفت: من معتقدم بانک فدرال اشتباه می کند ، اما بازار این دیدگاه را قبول کرده است که تورم تأثیر عمده ای بر اقتصاد نخواهد گذاشت. من می توانم برخی از دلایل کوتاه مدت منفی بودن طلا را پیش بینی کنم.

دارین نیوسوم ، رئیس Darin Newsom Analysis ، گفت که او در کوتاه مدت نزول طلا را تحمل می کند. او افزود که منتظر اصلاح عمیق تر است در بازار است.

او گفت:  ما پشتیبانی اولیه را 1871 دلار و 80 سنت قرار داده ایم. من فکر می کنم که این هدف را از بین ببریم و هدف بعدی 1827 دلار خواهد بود. در اینجا خریداران دوباره وارد بازار می شوند.من فروش زیادی نمی بینم ، ارزش فروش ندارد ، اما یک منطقه جذاب برای خرید خواهد بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید