حمله برندهای خارجی به کشور

کدخبر: ۴۲۱۰۴۷
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش کالای قاچاق در بازار طی هفته های اخیر خبر داد و گفت که اخبار ضد و نقیضی درباره احتمال ترخیص محموله بوش شنیده می‌شود.
حمله برندهای خارجی به کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، محمدرضا غزنوی اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر بازار مملو از کالاهای قاچاق شده و این موضوع تولیدکنندگان را برای عرضه کالا با مشکل مواجه کرده است، چرا که متقاضی آنها کمتر شده است.  

آیا واردات لوازم خانگی برای مرزنشینان قانونی شده؟

به گفته وی اخیرا جریانی ایجاد شده که لوازم خانگی را از مرز به صورت قانونی و به وفور وارد می‌کند و به همین دلیل بازار مملو از کالای قاچاق شده است. به عبارتی به نظر می رسد واردات برای مرزنشینان به صورت شبه قانونی انجام می‌شود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی همچنین با اشاره به افزایش بیش از ۷۰ درصدی تولید لوازم خانگی در سال گذشته، تصریح کرد: با توجه به افزایش تولید در سال گذشته و همچنین در دو ماه ابتدایی سال جاری به نظر می رسد خارجی‌ها از این موضوع ناراحت هستند و به بازار حمله کرده‌اند. از طرف دیگر رکود نیز بر بازار حاکم است.  

"حمله" برندهای خارجی به کشور/ احتمال ترخیص محموله بوش

همچنین به گفته وی اخبار ضد و نقیضی درباره احتمال ترخیص محموله بوش شنیده می‌شود که سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی معتقد است ترخیص آن نشان می‌دهد احتمالاً قرار است واردات لوازم خانگی آزاد شود و چراغ سبزی به واردات کالای خارجی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید