روند بازار های جهانی در اول تابستان

مقصد بعدی بیت کوین در کانال 20 هزار/قیمت طلا در سراشیبی

کدخبر: ۴۲۱۲۱۷
مدیر عامل گلکسی دیجیتال ، مایک نووگراتز صبح سه شنبه در CNBC گفت: بیت کوین پس از اوایل سقوط هنوز می تواند دوباره بازگشت به روند صعودی داشته باشند و در صورت عدم بهبود ، نزول قابل توجهی به سطح پشتیبانی بعدی وجود دارد.
مقصد بعدی بیت کوین در کانال 20 هزار/قیمت طلا در سراشیبی

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین در روز سه شنبه به نوسانات ناپایدار خود ادامه داد و روز را با ریزش زیر سطح اصلی 30هزار دلار آغاز کرد و سپس دوباره به یک منطقه مثبت بازگشت. برای مدت کوتاهی در سال 2021 در یک نقطه منفی قرار گرفت که در حال حاضر دوباره به روند مثبت خود بازگشت.

بر اساس Coin Metrics ، در نزدیکی کمترین قیمت روز خود ، بیت کوین با بیش از 11٪ کاهش به 28هزار و 911 دلار رسید ، پایین تر از 29هزار و 026 دلار که در آن سال 2020 پایان یافت. ، طبق Coin Metrics. ارز رمزنگاری شده پس از آن جهش کرد و آخرین قیمت آن 0.13 درصد اق بود و در 32،444 دلار بود

تحلیلگران فنی پس از سقوط ارز رمزنگاری شده در سقوط خود در ماه مه (خرداد) ، سطح 30 هزار دلار را به عنوان یک سطح پشتیبانی اصلی در نمودارها مشاهده می کردند.

مدیر عامل گلکسی دیجیتال ، مایک نووگراتز صبح سه شنبه در CNBC خاطرنشان کرده بود که بیت کوین پس از اوایل سقوط هنوز می تواند دوباره بازگشت به روند صعودی داشته باشند و در صورت عدم بهبود ، نزول قابل توجهی به سطح پشتیبانی بعدی وجود دارد.

نووگراتز گفت: سی هزار ، ما خواهیم دید که آیا در روز ادامه دارد یا خیر. ممکن است برای مدتی زیر آن غوطه ور شویم و در همین سطح نوسان داشته باشیم. اگر واقعاً شکسته شود ، 25هزار دلار سطح پشتیبانی بعدی بزرگ است.»

coindesk-BTC-chart-2021-06-23

بی تاثیری حرف ها

 بر اساس گزارش کیتکو، به نظر نمی رسد بیت کوین با کاهش قیمت ها در پایین ترین سطح سال ، روند خود را متوقف کند. حتی اظهار نظرهای حمایتی سرمایه گذار میلیاردر ، مارک کوبان ، نمی تواند جذابیت زیادی را ایجاد کند.

روز سه شنبه ، مالک دالاس ماوریکس و ستاره کوسه تانک ، در اظهار نظری در توییتر ، دیدگاه خود را درباره بهتر بودن بیت کوین از طلا تکرار کرد.

کوبایی گفت: «هیچ نگرانی در مورد ذخیره سازی آن وجود ندارد. انتقال آسان است. تجارت آسان است. تبدیل آسان است. به واسطه ای احتیاج ندارد. می توان آن را تقسیم بندی کرد.»

 

کاهش قیمت طلا

قیمت طلا و نقره در معاملات روز سه شنبه پایین آمد ، زیرا بازارها پیش از اظهارنظر رئیس بانک مرکزی ایالات متحده متوقف شدند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با 4.90 دلار پایین آمدن به 1.778.00 دلار رسید و نقره در ژوئیه (دی) هر اونس 0.20 دلار پایین تر و 25.82 دلار افت کرد.

متن آماده شده پاول درباره بیماری همه گیر ویروس کرونا ، منتشر شده در بعد از ظهر دوشنبه  نشان می دهد که او موقتی بودن افزایش تورم را تکرار کرده است.

gold

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید