واکنش طلا به آمارهای اقتصادی

تایید دوباره بیت کوین در آمریکای لاتین

کدخبر: ۴۲۱۸۶۵
رئیس جمهور السالوادور گفت استفاده از ارز رمزنگاری شده بیت کوین اجباری نخواهد بود ، اما این کشور قصد دارد استفاده از آن را ترویج کند.
تایید دوباره بیت کوین در آمریکای لاتین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره در اوایل روز جمعه در ایالات متحده نسبتاً با روند افزایشی رو به رو شد. آخرین قیمت معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با 9.30 دلار افزایش به 1،785.70 دلار رسید و نقره ژوئیه (دی) نیز با 0.23 دلار افزایش به 26.28 دلار رسید.

دیروز صبح در ایالات متحده گزارش درآمد شخصی و هزینه های مربوط به ماه مه (خرداد) منتشر شده است که نسبت به آوریل 2.7 درصد کاهش را نشان می دهد.

وزارت بازرگانی روز جمعه گزارش داد ، شاخص اصلی تورم که فدرال رزرو برای تعیین سیاست از آن استفاده می کند ، در ماه مه 3.4٪ افزایش یافت که بیشترین افزایش از اوایل دهه 1990 است.

شاخص اصلی هزینه های مصرف شخصی ، منعکس کننده سرعت سریع گشایش اقتصادی و فشارهای ناشی از آن است اگرچه این مطالعه می تواند نگرانی های تورمی را ایجاد کند ، اما مقامات فدرال رزرو همچنان اصرار دارند که اوضاع فعلی را موقتی می دانند و با بازگشت به شرایط عادی احتمال کاهش آن وجود دارد.

gold

اقدام جدید کشور آمریکا لاتین

به گزارش CNN ، شرکت آمریکایی مستقر در شیکاگو ، آتنا بیت کوین ، که بیت کوین (BTC) و سایر دستگاههای خودپرداز ارز رمزنگاری شده را در سراسر آمریکای شمالی و جنوبی اداره می کند ، اعلام کرد که قصد دارد شبکه خود را در السالوادور گسترش دهد.

شرکتی که یک شبکه بزرگ خودپرداز را اداره می کند ، که از میشیگان تا پورتوریکو در ایالات متحده اداره دارد و در آرژانتین و کلمبیا پایانه های عملیاتی دارد ، قرار است با نصب 1000 دستگاه خودپرداز در ماه های آینده پوشش خود را در السالوادور گسترش دهد.

رئیس جمهور السالوادور گفت استفاده از ارز رمزنگاری شده بیت کوین اجباری نخواهد بود ، اما این کشور قصد دارد برای ترویج استفاده از آن ، حساب های ابتدا همراه با 30 دلار به آنها بدهد.

وزیر دارایی الخاندرو زلایا روز پنجشنبه گفت که دولت 120 میلیون دلار برای ایجاد 4 میلیون حساب مبتدی بیت کوین یا "کیف پول" اختصاص خواهد داد ، هرچند فکر نمی کند افراد زیادی این پیشنهاد را قبول کنند.

در اکوایران ببینید : بیت‌ کوین جایگزین طلاست ؟

 

پول های جدید در بازار بیت کوین

شاخصی که از نظر تاریخی کف اصلی قیمت ها را مشخص کرده است ، به جریان جدید سرمایه به بیت کوین اشاره دارد.

نوسانگر نسبت تأمین پایدار کوین ایجاد شده توسط تحلیلگر ویلی وو و توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Glassnode ردیابی شده است و در چهار هفته گذشته از پایین ترین سطح 12 ماهه -2.6 به -1.9 رسیده است.

Glassnode روز پنجشنبه در توئیت خود نوشت: به عبارت دیگر ، خریداران معامله به نظر می رسد برای خرید سود در بیت کوین و بازارهای رمزگشایی گسترده از پول های ثابت استفاده کرده اند.

شاخص SSR بیانگر نسبت بین “میزان حجم بازار بیت‌کوین” به “حجم بازار استیبل کوین‌های موجود در بازار” است.

coindesk-BTC-chart-2021-06-26

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید