پیش بینی روند بازار سکه

حمایت قوی در بازار سکه/ قیمت دلار با سکه 11 میلیونی چند است؟

کدخبر: ۴۲۴۶۶۸
قیمت سکه برای آنکه انتظارات افزایشی را فعال نگه دارد به حفظ قیمت طلا در سطح بالای 1800 و نوسان قیمت دلار بالای مرز 25 هزار تومان نیاز دارد.
حمایت قوی در بازار سکه/ قیمت دلار با سکه 11 میلیونی چند است؟

به گزارش اقتصادنیوز، ارزش ذاتی قیمت سکه به بالای محدوده10 میلیون و 600 هزارتومانی رسیده است. این مساله از نگاه برخی تحلیل گران به معنای آن است که فلز گران بهای داخلی برای نزول به زیر محدوده 10 میلیون و 600هزار تومانی کار بسیار دشواری دارد. اگر محدوده یاد شده را کف قیمت موقت بازار در نظر بگیریم، می توان انتظار داشت که در روز پنج شنبه، سکه به سوی قیمت های بالاتری حرکت کند. با این حال، بازار برای شکستن مقاومت 10 میلیون و 800هزار تومانی کار راحتی پیش رو نخواهد داشت.

به باور بیشتر فعالان، در صورتی که اونس طلا بالای مرز هزار و 800 دلاری باقی بماند و اسکناس آمریکایی نیز در بازار داخلی به زیر مرز 25 هزار تومانی هدایت نشود،‌ انتظارات افزایشی در بازار سکه بیشتر خواهد شد و خریداران با قدرت بیشتری به میدان پا خواهند گذاشت.

سکه 11 میلیونی چه دلاری می خواهد؟

سکه امامی برای فتح کانال 11 میلیون تومانی، با فرض ثبات اونس طلا در محدوده هزار و 800 دلار، نیاز دارد که قیمت دلار در بازار داخلی به سوی مرز 26 هزار تومانی حرکت کند. فلز گران بهای داخلی جهت عبور از مقاومت 10 میلیون و 800 هزار تومانی‌، باید دلار را بالای محدوده 25 هزار و 400 تومان ملاقات کند.

در چنین شرایطی می توان گفت که خط اول برای برگشت معنادار صعودی ها به بازار سکه، شکست محدوده 25 هزار و 200 تومانی در بازار دلار است.در صورتی که دلار به زیر حمایت 24 هزار و 800 تومان نزول پیدا کند، سکه امامی توان افت قیمت تا 10 میلیون و 500 هزار تومان را خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید