واکنش قیمت سکه به حمایت 10 میلیون و 500

ضعف تقاضا در بازار سکه امامی

کدخبر: ۴۲۶۰۴۴
اقتصاد نیوز:قیمت سکه در صورتی که در روز جاری، حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰هزار تومان را از دست بدهد، با افزایش فروش ها حتی توان برگشت به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را خواهد داشت.
ضعف تقاضا در بازار سکه امامی

به گزارش اقتصادنیوز، تقاضا در بازار سکه به صورت معناداری وجود ندارد. همین اتفاق موجب شده است که این فلز گران بها در روزهای دوشنبه و سه شنبه حدود ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست بدهد و به سوی حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حرکت کند.

سکه حباب-01

واکنش سکه به حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی

در روزهای گذشته، هر زمان قیمت سکه به سوی حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی حرکت کرد، با تلاش خریدارانی مواجه شد که اجازه نزول قیمت را ندادند. با این حال، معامله گران خریدار معمولا فعالیت خود را بالای سطح ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش داده اند و همین عامل موجب شده است که فلز گران بهای داخلی توان صعودی زیادی را در هفته های اخیر از خود بروز ندهد.

سکه پشت خطی2

قیمت سکه در صورتی که در روز جاری، حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰هزار تومان را از دست بدهد، با افزایش فروش ها حتی توان برگشت به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را خواهد داشت. البته سکه بازان امیدوار هستند که بهای اونس طلا در بازارهای جهانی افزایش پیدا کند و به واسطه آن، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی تا اندازه ای رشد کند که قدرت به دست کاهشی های بازار نیافتد. اگر امروز اونس طلا بالای محدوده هزار و ۸۲۰ دلار قرار بگیرد، ارزش ذاتی سکه می تواند بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰هزار تومان قرار بگیرد. البته کاهشی های بازار اعتقاد دارند که افت قیمت سکه با اهرم افت معنادار قیمت دلار صورت خواهد گرفت. آن ها منتظر هستند که دلار در روز جاری به سوی محدوده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومانی حرکت کند. قرار گرفتن دلار در محدوده یاد شده، می تواند ارزش ذاتی سکه را تا ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عقب ببرد.

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید