فشار فروش در بازار ارزهای دیچیتالی بیشتر می شود؟

قیمت بیت‌کوین در بزنگاه/ قیمت‌طلا در سقف یک ماه

کدخبر: ۴۲۶۵۱۲
اقتصادنیوز: تجزیه و تحلیل معاملات در بازار برای گزینه های بیت کوین یک آستانه قیمتی مهم را نشان می دهد که در آن فروش ممکن است تسریع شود.
قیمت بیت‌کوین در بزنگاه/ قیمت‌طلا در سقف یک ماه

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز پنجشنبه برای سومین روز معامله متوالی صعود کرد و در بالاترین سطح در حدود یک ماه گذشته قرار گرفت. کارلو آلبرتو دی کازا ، تحلیلگر ارشد در ActivTrades ، گفت: « به نظر می رسد بانک های مرکزی هنوز هم کانون اصلی بازارها هستند، و داده های اقتصادی تنها در صورتی که بتوانند بانک فدرال را مجبور به پیش بینی کاهش سرعت کنند، قابل توجه است.» طلای اوت (شهریور) 4 دلار یا 0.2 درصد رشد کرد و در هر اونس 1829 دلار نشست. داده های FactSet نشان می دهد که این بالاترین قیمت تسویه حساب از 16 ژوئن بوده است.

gold

افت سریع بیت کوین

شهادت جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، در روز پنجشنبه در کمیته سنا ، دیدگاه جدیدی ارائه نکرد و متن را برای هیئت نمایندگان مجلس آماده کرد. پاول گفت که بانک فدرال هنوز در کاهش برنامه خرید اوراق قرضه خود (کاهش کمی) ممانعت می کند. او همچنین گفت که بانک مرکزی ایالات متحده هنوز معتقد است که افزایش تورم فقط موقتی است. بسیاری فکر می کنند پاول و بانک فدرال در انحنای جبهه تورم قرار دارند.

بازار بیت کوین از زمان سقوط در مارس 2020 به بلوغ رسیده است و شرکت کنندگان دیگر نمی توانند چشم خود را از تحولات اقتصادی کلان و فعالیت در بازارهای آتی و گزینه ها ببندند.

این امر به ویژه در روز پنجشنبه رخ داد ، هنگامی که شرایط ریسک پذیری در وال استریت فشار رو به پایین به بیت کوین وارد کرد و ارز رمزنگاری شده را به سمت پشتیبانی 30 هزار دلاری سوق داد ، که در صورت شکسته شدن ، می تواند فشار فروش بیشتری را از طرف معامله گران به دنبال داشته باشد ، که منجر به یک افت سریع می شود.

coindesk-BTC-chart-2021-07-16 (1)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید