سگینال خفاش به بازارهای ارز دیجیتالی

اسرار بیت کوین در مناظره امروز ماسک فاش می شود؟

کدخبر: ۴۲۷۷۶۵
ایلان ماسک،جک دورسی و کتی وود امروز در یک بحث زنده تلاش می کنند تا با بحث درباره بیت کوین راز و رمز این بازار را آشکار کنند.
اسرار بیت کوین در مناظره امروز ماسک فاش می شود؟

شورای نوآوری رمز ارزها همایشی به اسم The B Word را معرفی کرد که هدف از این همایش تشویق بیشتر سازمان‌ها به سرمایه‌گذاری در بیت کوین است. در این همایش سه چهره معروف با یکدیگر مناظره خواهند کرد. رسانه ها انتظار دارند  این رویداد به کشف اسرار و پشت‌پرده‌های جریان‌‎سازی رسانه‌ای برای بیت کوین کمک کند. مناظره ایلان ماسک با جک دورسی و کتی ودد سیگنال خفاش نام گرفته است.سیگنال خفاش به عنوان ابزاری برای احضار ابرقهرمان، در بتمن است.

جک دورسی طراح نرم‌افزار آمریکایی، بنیانگذار و مدیر عامل توییتر و همچنین اسکویر «شرکت پرداخت همراه»، به عنوان یک نوآور برجسته شناخته شده‌است.

ایلان ماسک میلیارد معروف آمریکایی و مدیر شرکت فناوری‌های اکتشاف فضایی و خودرو سازی تسلا است.

نظر جک دورسی و ایلان ماسک در خصوص بیت کوین تا حدودی مخالف یکدیگر است. در حالی که دورسی اشتیاق خود برای بیت کوین را پنهان نکرده است، اما ماسک نگرانی‌های خود درباره مصرف بیش از حد انرژی توسط بلاکچین بیت کوین را اعلام کرده است. شرکت تسلا در ماه فوریه اعلام کرده بود بیت کوین را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت می‌پذیرد، اما در ماه می از این تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.

دورسی چندی پیش در توئیتر به ایلان ماسک پیشنهاد داد در خصوص بیت کوین بین این دو مناظره برگزار شود. حالا قرار است امروز این اتفاق رخ دهد. اما در کنار دورسی و ماسک یک نفر دیگر نیز قرار دارد؛کتی وود.

کتی وود، مدیر صندوق سرمایه گذاری سوپراستار کسی است که با وجود سقوط قیمت بیت کوین به 30 هزار دلار، هنوز اعتقاد دارد بیت کوین پتانسیل و توانایی رسیدن به قیمت 500 هزار دلار را دارد.

خانم وود درباره مصرف بالای انرژی استخراج ارز دیجیتال اعتقاد دارد: از آنجایی که انرژی های تجدیدپذیر مانند باد و خورشید می توانند جایگزین انرژی های تجدیدناپذیر باشند، می توان از مازاد این انرژی ها در استخراج بیت کوین استفاده کرد.

به گفته وی، این امر می توان استخراج بیت کوین را تبدیل به یک صنعت سبزتر کند و همچنین عاملی برای بهره گیری بیشتر از انرژی های تجدید پذیر باشد.

 

 

                                                

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید