اختلاف بین تحلیل گران بازار ارز دیجیتالی

قیمت طلا منتظر جمعه /پیش‌بینی قیمت بیت‌ کوین

کدخبر: ۴۳۰۸۹۷
با شروع بهترین هفته خود در سه ماه گذشته ، بیت کوین برخی از دستاوردهای خود را پس داد، در حالی که برخی استراتژیست ها معتقدند این ارز همچنان به کاهش قیمت خود ادامه خواهد داد.
قیمت طلا منتظر جمعه /پیش‌بینی قیمت بیت‌ کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، طلا سرانجام تا حدی روند افزایشی داشت اما بلافاصله در روز جمعه متزلزل شد. کاهش 16.00 دلاری در یک اندازه بزرگ چیز مهمی به نظر نمی آید اما دردناک است، به طور کلی علاقه ای به بازار وجود ندارد.

نقره اکنون علاقه مندهای زیادی را به همراه ندارد. محدوده معاملاتی مانند گذشته محدود است. در سال 2020 ، نقره 19.00 دلار نوسان داشت در حالی که در سال ۲۰۲۱، 6.00 دلار سطح نوسان این فلز بود. بدیهی است که فشرده سازی وجود دارد. سقوط پلاتین همچنان ادامه دارد و اکنون در خطر سقوط به زیر هزار دلار است.

بازار طلا همچنان از عدم اعتماد سرمایه گذاران رنج می برد زیرا فشار فروش مجدد در روز سه شنبه قیمت ها را به زیر میانگین متحرک 200 روزه رساند. با این حال ، تحلیلگران همچنین خاطرنشان می کنند که قیمت همچنان از حمایت مهم بالای 1790 دلار برخوردار است.

هر اونس طلای دسامبر(دی) آخرین بار در معاملات روز گذشته با 1.813.50 دلار معامله شد که 0.48 درصد در روز کاهش داشت.

برخی از تحلیلگران گفته اند که بازار فلزات گرانبها می تواند در بیشتر هفته بدون تغییر باقی بماند ، زیرا فعالان بازار در انتظار گزارش حقوق و دستمزد روز جمعه هستند. اقتصاددانان توضیح داده اند که داده های بازار کار ماه ژوئیه (تیر) می تواند جهت گیری جدیدی را در مورد اینکه آیا بانک مرکزی با کاهش خرید ماهیانه اوراق قرضه تا پایان سال ، سیاست پولی خود را تقویت می کند یا خیر ، ارائه دهد.

کریستوفر والر ، فرماندار فدرال رزرو شامگاه دوشنبه در مصاحبه با CNBC گفت اگر دو گزارش ماهانه بعدی اشتغال در ایالات متحده افزایش مداوم را نشان دهد ، می تواند به زودی اطلاعیه ای مبنی بر کاهش خرید اوراق قرضه بانک مرکزی ارائه دهد.

gold

اختلاف بین تحلیل گران بازار ارز دیجیتالی

با شروع بهترین هفته خود در سه ماه گذشته ، بیت کوین برخی از دستاوردهای خود را پس داد، در حالی که برخی استراتژیست ها معتقدند این ارز همچنان به کاهش قیمت خود ادامه خواهد داد.

بیت کوین از بالاترین سطح اخیر خود که هفته گذشته به آن رسیده بود ، پایین آمد و از روز جمعه تقریبا 7 درصد کاهش یافته است. این کاهش قیمت آن را به زیر 40هزار دلار رسانده است.

جی جی کینهان ، استراتژیست ارشد بازار، در مصاحبه ای گفت: « این تجمع آنقدر سریع بود که باید کمی مراقب سرعت آن در چند هفته گذشته بود.»

همچنین بیت کوین به زیر میانگین متحرک 100 روزه خود -عقب نشینی کرده است و ممکن است کاهش بیشتری را داشته باشد تا میانگین متحرک 50 روزه آن در حدود 34،773 دلار باشد.

برخی از استراتژیست ها می گویند که کاهش بیت کوین تنها یک عقب نشینی معمولی پس از افزایش شدید آن در ابتدای هفته گذشته است. اظهارنظرهای حمایتی از ایلان ماسک میلیاردر و آرک  ، کتی وود ، و همچنین گمانه زنی ها درباره دخالت احتمالی شرکت آمازون در بخش ارزهای رمزنگاری شده ، به افزایش آن کمک کرده است.

coindesk-BTC-chart-2021-08-04

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید