رشد ۵,۹۰۰ درصدی یک ارز دیجیتال در ۷ روز!

کدخبر: ۴۳۲۳۶۰
ارز دیجیتال آلکمی پی (Alchemy Pay)، یک آلت کوین ناشناخته که ارزش بازار کمی هم دارد، هفته‌ای باور نکردنی را سپری کرده و تحت تأثیر دو محرک فاندامنتال کلیدی تنها در ۷ روز ۵,۹۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
رشد ۵,۹۰۰ درصدی یک ارز دیجیتال در ۷ روز!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ارز دیجیتال از دیلی هودل، قیمت ارز دیجیتال آلکمی پی (Alchemy Pay) که در رتبه ۲۳۰ بازار قرار دارد، در عرض ۷ روز از ۰.۰۰۳ دلار به ۰.۱۸ دلار رسیده است. این افزایش قیمت حدود ۶,۰۰۰ درصد سود نصیب سرمایه‌گذارانی کرده است که این روند صعودی را از ابتدا تا انتها همراهی کردند.

آلکمی پی

نمودار قیمت آلکمی پی (نمای ۴ ساعته بازار آلکمی پی/تتر)

آلکمی پی یک درگاه پرداخت ترکیبیِ ارز دیجیتال و ارزهای فیات است که در ۶۵ کشور فعالیت می‌کند. آلکمی پی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا صرف نظر از روش پرداختی و ارزی که فرستنده از آن استفاده می‌کند، وجه پرداخت‌شده را با ارز محلی دلخواه خود دریافت کنند.

این پروژه بستر لازم برای پردازش تراکنش‌های ارز دیجیتال و فیات را برای کسب‌و‌کارها، شبکه فروشندگان و مؤسسات مالی فراهم می‌کند.

آلکمی پی پیش از این هم در هفته گذشته و تحت تأثیر اخبار مرتبط با اضافه‌شدن آن به فهرست ارزهای صرافی کوین بیس، تنها در ۲۴ ساعت رشدی ۷۰ درصدی را تجربه کرد.

گفتنی است که صرافی ارز دیجیتال بایننس هم برای تسهیل خدمات پرداخت مشتریان و فروشندگان در سیستم‌های فیات و ارز دیجیتال با آلکمی پی همکاری می‌کند. هدف از این همکاری ایجاد یک پل پرداختی بر بستر بایننس پی (Binance Pay) است. بایننس پی یکی از بخش‌های اپلیکیشن بایننس است که امکان پرداخت ارز دیجیتال به صورت «کاربر به کاربر» را فراهم می‌کند.

در زمان نگارش این گزارش حجم معاملات ۲۴ ساعته آلکمی پی از ۶۸۵ میلیون دلار عبور کرده و ارزش بازار آن به ۱۶۸.۱۲ میلیون دلار رسیده است. آلکمی پی از زمان ثبت اوج قیمتی ۷ روزه خود دوباره به سطوح قبلی بازگشته و اکنون با قیمت ۰.۰۹ دلار معامله می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید